Mulla leviää pää ton pennun kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
3v ei suostu nukkumaan päivällä ei illalla

Ja huutaa apua ja sattuu kun sitä pitää sängyssä (illalla 4h jälkeen klo 00.35), ihan nätisti pidin kun ei se venkoo. Joo kivittäkää vaan, mutta pakko se on joskus saada nukkuun ja munkin pitää saada nukkua!

voi taivas... kolme-vuotiaalta huoletta päiväunet pois, seki auttaa iltaisin. Päivällä paljon paljon ulkoilua ja kunnon ruoka. illalla viimeseks vielä ammeeseen. tässä meillä toimineet asiat. itse en pitäis väkisin kiinni, raivostuu vaan enemmän; jos tulee pois sängystä niin sitten nostetaan vaan takaisin.tsemppiä sulle!

jos kestää sängyssä niin anna touhuta siellä, jos ei kestä itsekseen niin lue itse lehtiä tai tee vastaavaa samassa huoneessa mutta siten että annat rauhan nukahtaa itse ja vain valvot tilannetta. meillä auttaa satucd:t joita saa kuunnella sängyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos kestää sängyssä niin anna touhuta siellä, jos ei kestä itsekseen niin lue itse lehtiä tai tee vastaavaa samassa huoneessa mutta siten että annat rauhan nukahtaa itse ja vain valvot tilannetta. meillä auttaa satucd:t joita saa kuunnella sängyssä.

peesaan. meillä kylläkin pian 4-v. joka nukkuu pari h pvällä ja sen 10 h yöllä...eikä ole valmis vielä jättämään päikkäreitä pois vaan tarvitsee ne ihan oikeasti.

Yhteistyössä