Mulla lähtee niiiiin järki!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Ei elämä, oikeasti, ei oo enää todellista |O

Reilu viikko sitten tuli tosiaan tää uus räkätauti, eilen jo mietin että onpa kiva kun alkaa hellittää, kurkkukin tuntuu jo paremmalta. PASKAT :headwall:
Illasta sitten alkoi jumalaton köhiminen, ihan ku ois joku roska kurkussa joka ei lähde pois ei sitten millään.. arvatkaa vaan, kuka valvoi koko (anteeksi nyt, ruma sana) vitun yön yrittäen köhiä suhteellisen hiljaa ettei muut herää.

Ja tää jatkuu edelleen, mitä mä tähän keksin!? :kieh: |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja no:
syö sipulia raakana. AUTTAA!

Mä yritin yöllä kuilata finrexiniä, kersan yskänlääkkeitä, strepsilsejä ja kaikkea mahdollista mitä kaapista löysin, eikä mistään ollut apua.
Että ei kai siinä, mä lähden kaivaa sipulit esiin, aatana. Jotain tähän on pakko keksiä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Mä yritin yöllä kuilata finrexiniä, kersan yskänlääkkeitä, strepsilsejä ja kaikkea mahdollista mitä kaapista löysin, eikä mistään ollut apua.
Että ei kai siinä, mä lähden kaivaa sipulit esiin, aatana. Jotain tähän on pakko keksiä :kieh:

koitas hakea apteekista corsodyl-nimistä suuvettä (siis sitä jota pitäis käyttää esim. viisurinpoiston jälkeen). Joskus on flunssa kääntäny kelkkansa kun sillä kurlasin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
koitas hakea apteekista corsodyl-nimistä suuvettä (siis sitä jota pitäis käyttää esim. viisurinpoiston jälkeen). Joskus on flunssa kääntäny kelkkansa kun sillä kurlasin.

Tämäkin menee korvan taakse, kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Voin kuvitella, mutta ei ehkä yskä harmittaisi niin paljoa? :D

No, tuota.. kun tässä joutuu välillä yökkimään tän köhän kanssa, niin vois harmittaakin. Salettiin köhisin ja oksentelisin sitten pitkin seiniä, ei jäis enää pelkkään yökkäilyyn :laugh:

Otappa Panacod, se on mulla ainoo, mikä tehoo yskään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tämäkin menee korvan taakse, kiitos.

Corsodylillä värjäät hampaat ruskeiksi. Kurlaa mielummin kossulla.

Alkuperäinen kirjoittaja parantaja:
Kurlaa lämmintä suolavettä. Mitään apteekkeja tarvita. Onko sulla siis räkätauti, vai vaan kurkussa "roska".

Räkätauti on loppusuoralla, eilen oli ihan terve olo jo ja sitten tuli tää "roska" joka köhittää. Kurkku vähän arkana, kun on koko illan ja yön tähän asti köhinyt |O

Yhteistyössä