Mulla kiehuu ja yli!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan mä vaan

Vieras
Kehtasi mies sanoa mulle äsken saunassa että hän piti susta enemmän silloin 10 kiloa sitten :( Elämäni ensimmäistä kertaa olen normaalipainoinen ilman raskautta, sitä ennen aina alipainoinen. Hitto että pisti vihaksi, itse nautin suunnattomasti muutamasta jenkkakahvasta ja siitä ettei 26 tuumaiset farkut enää mahdu!

mie voin uskoa että nyppii... itsekkin ollut alipainoine aina joten kun nyt vihdoin olen päässyt normaaliapinoon niin turpiin tulis jos joku kävis arvostelemaan painoani... alipainoisena olo ei ole herkkua.. :(

Joo, meillä ihan samaa. Mies osoittaa, että on huomannut ylimääräisten kilojen tulleen. Minäkin olin alipainoinen aiemmin ja lasten välissä. Kuopuksen jälkeen kilot eivät lähteneet yhtä hyvin. Käytin housuissa kokoa 32-34. (olisiko ollut tuumissa se 26) Nyt on normaali 36. Olen noin 170 cm pitkä ja painoin lasten välissä paljon alle 50, esikoisen jälkeen. Nyt olen noin 55-60 kg ja saan kuulla.

Kauheeta, itsekkin anoreksiasta kärsin ennen raskautta ja en kyllä kestäisi jos mies huomauttaisi ylimääräisistä kiloista!
Onneks meillä toisin päin, mies kehuu päivittäin kuinka paljon kauniimpi ja seksikkäämpi nyt olen ku sillon :)

meillä ukko sentää omistaa itsesuojeluvaiston, mää tinttaisin ohtaan jos tuomosta sanos kun viimein olen melkein normaalipainonen.
on kiloja tullu tässä alle vuodessa 7kg, herra kertoi että kivannäkönen nyt kun farkutkin alkaa istumaan päälle B)
mutta jos erehtys sanoo että olin paremmannäkönen sillon 10kg sitten ni sais nukkuu yösä yksin tovin aikaa :kieh:

Aika tuttua.. Minäki ennen lasta alipainonen ja oli kova pala kun paino nousi. Nyt normaaliapaino ja suht.tyytyväinen,silti herkästi ahdistun kun ukko joskus ajattelematta vihjasee jotain painoon liittyvää.. Ja jotenki ite sit haikailee aikoja jolloin oli luuta ja nahkaa.

Ikävästi sanoi.
Mutta, koita olla hikeentymättä. Jos sinulla on aihetta ohentua, niin parempihan se on että mies sanoo asiasta kuin alkaa kartella läheisyyttä ja päätyä pahimmassa tapauksessa jopa toiseen (ohuempaan) naiseen.

Houkuttele mies mukaasi kävelyille ja liikkumaan, ja kiellä herkkujen osto kotiin. Sijaiskärsiköön, mutta rakkaudella.