Mulla kävi uskomaton mäihä tänään! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Dyykkasin roskiksesta pari taulua. Ei sillä, että olisin tauluihin ihastunut, sellaisia yläosattomia bikinimimmien kuvia, mutta ajattelin viskata taulut roskiin ja laittaa kuopuksen piirustukset hienoihin kehyksiin.

Teini sitten kotona uteliaana kuitenkin googlas tauluntekijän nimen ja HUI! Maalari onkin oikein tunnettu taiteilija ja taulujen arvo on 320e/kpl!

Pistin huutikseen... ;) En edelleenkään halua yläosattomien bikinimimmien kuvia meidän seinälle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Oj:
Vähä ohi aiheen,mut miten sä kehtaat tonkia roskiksia?itekkin tahtosin kokeilla,vaan ei kantti kestä.

Kyl mä kannan kotiin aina, kun aarteita löydän! :D

Veikattiin kaverin kanssa, että jonkun kundin uusi tyttöystävä ei ole tykännyt tauluista ja kiikuttanut roskiin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä löysin kerran yhen kans aika arvokkaan vedoksen vuodelta 1912.

Ihmiset ei aina ymmärrä tavaroidensa arvoa. Etenkin, jos ovat lahjaksi saaneet.

Toisaalta mä olin vielä enemmän innoissani, kun löysin kuopukselle kevääksi lenkkarit tänään alesta 6,45e :D Että mulle merkitsee enemmän sen löydön käyttöarvo kuin rahallinen arvo.

Hinta löytyy netistä vastaavien taulujen myynneistä. Jos joku ostaa hyvä, jos ei osta - mitäs mä siinä menetän? :D

Ja tottakai otan todellisen arvon pois. En kai mä niitä ilmasiks ala kellekään vieraalle lahjoittamaan, vaikka ilmasiks ne itse löysinkin! Mieluummin lahjoitan ne sitten vanhemmilleni, jotka keräävät taidetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Millä todistat taulut AIDOKSI ostajalle?
Mistä arvelit hinnan???

Itte en tod luottas

kyllä taideihmiset tunteen taiteen todella hyvin. Suomessa harvemmin noita jäljennöksiä liikkuu.

Kuule olen "taideihminen", mutta tuo taiteilija on täysin tuntematon minulle enkä todellakaan näe mitään mistä voisin taulun aidoksi päätellä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kuule olen "taideihminen", mutta tuo taiteilija on täysin tuntematon minulle enkä todellakaan näe mitään mistä voisin taulun aidoksi päätellä.

Niin juuri! Kuka alkais kopioida suht tuntematonta taiteilijaa? Googleta netistä nimellä! Samanlaisia tauluja on ihan kuvina esillä ja nämä on kyllä kunnolla tehtyjä, että vaikka aiheen perusteella olisin arvioinut koulupoikien piirusteluiksi, tekniikan perusteella uskoin, että jonkun sortin taiteilijan tekosia kumminkin.

*anteeksi, jos Karhu itse tämän lukee* :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Niin juuri! Kuka alkais kopioida suht tuntematonta taiteilijaa? Googleta netistä nimellä! Samanlaisia tauluja on ihan kuvina esillä ja nämä on kyllä kunnolla tehtyjä, että vaikka aiheen perusteella olisin arvioinut koulupoikien piirusteluiksi, tekniikan perusteella uskoin, että jonkun sortin taiteilijan tekosia kumminkin.

*anteeksi, jos Karhu itse tämän lukee* :D

Olen katsonut aidot taulut, helppo väärentää ja viedä roskiin.
Toivotaan ettei niihin liity rikosta :D

Uusimmat

Yhteistyössä