Mulla kauas menolippu on

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En enään jaksa rakkaatt ihmiset juon itseni hautaan kerran minun yksi täti haukkui minua h....k i ja enköhän minä kosteaut kaikki mitä hän oli omistanut niin kaiken vetänisi koko stna omaisuuden eipähän hauku enään stna, sillä laillaa..
 
vierailija
Eikö yleensä juopot hauku naisia hooksi?
Luin jutun suomalaisesta bloggarista, joka asuu parhailaan Hampurissa. Hän käy viihteellä ystäviensä kanssa mm. Reeperbahnilla. Irwin lauloi aikoinaan seudusta. Itsensä myy,inen on raskas ammatti. Jos henkilö ei jaksa panostaa opiskeluun, ainut konsti saada leipää pöytään on turvautua alapäänsä osaamiseen.
Ihmiselämässä on hierarkioita ja nokkimisjärjestyksiä. Maikkarin tv-sarjan Sissi-jaksossa tuleva keisarinna palkkasi hovinaisekseen kurtisaanin. Hienompi nimitys entisaikaan itseään myyvistä naisista.
 
vierailija
Se ei ole haukkumista jos se on totta.
Miten olet vedenpitävästi todistanut naisten haureuden teot?
Eikö seksi olekaan rakkauden suurin ilmentymismuoto?
Ainakin iltapäivälehtien juttujen mukaan se on suurin laupeudenteko eturauhassyöpää pelkääville ikämiehille. Hyvänä esimerkkinä asiasta palstalla valistustyötä vuosia urakoinut nimimerkki Super-Setis. Etuliitteen nimimerkkinsä hän lienee keksinyt lapsuutensa aikaisesta pyykinpesupulverin nimestä. Pulveri on runsaasti vaahtoavaa raekoostumusta käsin lingottavaan pulsaattorikoneeseen. Videomainoksia löytyy aiheesta Youtubesta.
 

Yhteistyössä