Mulla kasvaa viikset :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pajukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi mitään:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Kyllä se ikä taitaa olla siihen se suurin syy. Muututaan kokoajan. !!!

Väitän vastaan. Mä leikkasin ihan partahöylällä ekaa kertaa omat "viikseni" joskus 12-vuotiaana eli silloin kun muutenkin aloin kiinnittämään ulkonäkööni huomiota. Näitä karvoja oli ollut jo pitkään ennen sitä. Ja tuon leikkauksen jälkeen ne kasvoi huomattavasti paksumpana takaisin. Eli siis muutos tapahtui käytännössä yhdessä yössä tai viikossa. Ei kai iän tuoma muutos noin nopeaa tapahdu.

Niin ja mun nyppimäni kulmakarvat eivät ole vähentyneet tai ohentuneet nyppimisen myötä. Olen niitä 15 vuotta nyppinyt ja huomattavasti paksumpana ta tuuheampana ne nyt kasvavat.

Mulla ihan samanlainen kokemus!

14v ajoin sheiverillä ylähuulten päällä kasvaneet VAALEAT karvat tyhmyyttäni kun halusin kokeilla miltä parranajo tuntuu-arvat eivät todellakaan häirinneet/näkyneet. JA takaisin alkoi kasvamaan mustaa tummaa paksua viiksikarvaa, nyttemmin jo mustaa!
Ja mulla aina ooleet kulmakarvat ttuheat ja siistinyt olen niitä ja hyvin kasvavat takaisin!

Kyllähän monet miehetkin luulevat, että parran ajaminen saa sen kasvamaan. Tosiasiassa murrosikä saa sen kasvamaan. Naisilla ihan sama ilmiö sinänsä, että karvoja aletaan nyppiä naamasta, koska niitä alkaa ilmestyä. Se karvojen paksuuntumunen ei johdu nyppimisestä, ne olisivat paksuuntuneet, vaikka olis antanut rehottaa. Joillain naisilla vaan alkaa vanhemmiten parta kasvaa, ei voi mitään.

Ihotautilääkäri mulle vakuutteli sitä, ettei karva paksuunnu tai sen väri muutu sheivaamisesta/epiloinnista. Muutoksen taustalla ovat hormonaaliset muutokset. Tässä eräs linkki laserhoitoihin (vaaleihin karvoihin se ei tehoa) http://www.epilaser.fi/liikakarvoitus.php

Ainakaan karvojen ajaminen ei mitenkään vaikuta, ajatelkaa nyt aivoilla. Karva kasvaa sieltä juuresta, eikä latvasta. Juuri ei tiedä, jos sitä latvaa leikataan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ainakaan karvojen ajaminen ei mitenkään vaikuta, ajatelkaa nyt aivoilla. Karva kasvaa sieltä juuresta, eikä latvasta. Juuri ei tiedä, jos sitä latvaa leikataan.

No näinhän se on, mutta kun tolla yhdellä rouvalla on käynyt päinvastoin, niin maapallonkin on oltava lätty. Ettäs tiiätte ;)

Mulla on epilaattori, ja todellakin on säärikarvat pehmentyneet ja harventuneet ton käytöllä. Vaikka antais kuukauden kasvaa, ei tule samanlaista pehkoa kuin ennen. Karvatuppi kun VOI tuhoutua kun siitä nykäistään karva juurineen irti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No näinhän se on, mutta kun tolla yhdellä rouvalla on käynyt päinvastoin, niin maapallonkin on oltava lätty. Ettäs tiiätte ;)

Mulla on epilaattori, ja todellakin on säärikarvat pehmentyneet ja harventuneet ton käytöllä. Vaikka antais kuukauden kasvaa, ei tule samanlaista pehkoa kuin ennen. Karvatuppi kun VOI tuhoutua kun siitä nykäistään karva juurineen irti.

Pakko kysyä, että eikö se oo ihan sairaan kivuliasta?

Ite toissa kesänä poistin jalkakarvat vahaliuskoila ja syksyllä ei tarvinu piiitkään aikaan tehä mitään, kun se karvoitus väheni niin. Eikä vieläkään oo takasin entisessä.

Alkuperäinen kirjoittaja deziluu harmaana ei muista enää salasanaakaan:
Pakko kysyä, että eikö se oo ihan sairaan kivuliasta?

Ite toissa kesänä poistin jalkakarvat vahaliuskoila ja syksyllä ei tarvinu piiitkään aikaan tehä mitään, kun se karvoitus väheni niin. Eikä vieläkään oo takasin entisessä.

Kyllä siihen tottuu :D Jos alkaa käyttää tota kidutinta, niin kannattaa ensin poistaa karvat vahalla ja sitten epiloida ens alkuun tosi tiheään, niin on vähemmän karvoja/poistokerta, ja sattuu siis vähemmän. Oon käyttänyt tota ehkä nelisen vuotta nyt, ja enää ei nipistä oikeastaan kuin nilkan kohdalta vaikka ois monta viikkoa väliä ollut. Oon (olin) sellainen karva-apina, että tuo vehje on ollut ihan pelastus :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En ole rouva. Kiitos vaan ;)

Ja kuten jo mainitsin tuhannetta kertaa, niin minuun epilointi tai nyppiminen ei ole tehonnut. Vaikka en minkään itäsaksalaisen naiskuulantyöntäjän näköinen muutenkaan ole.

Ja ymmärtäisin noi murrosiän tekemät muutokset, mutta kun mun tapauksessa vaaleita karvoja oli eka n. 5 v ja kun ne kerran ajoin, niin viikon päästä ne oli tummia. Joten ei voi pitää paikkaansa, että kyse olis hormoneista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ihotautilääkäri mulle vakuutteli sitä, ettei karva paksuunnu tai sen väri muutu sheivaamisesta/epiloinnista. Muutoksen taustalla ovat hormonaaliset muutokset. Tässä eräs linkki laserhoitoihin (vaaleihin karvoihin se ei tehoa) http://www.epilaser.fi/liikakarvoitus.php

Mainosta vaan, mutta huijaat. Ja murrosikäisellä jolla kaikki muut karvat on vaaleita, ei hormooneilla ole tekoa jos ajamisen jälkeen viikset kasvaa mustina!

NO HEI ÄLKÄÄ VALITTAKO! Hei mä oon vasta 14 vuotias ja mulla kasvaa melko tummat viikset ja käsikarvat. Itken välillä asian vuoksi. Enkä todellakaan tiedä miten poistaisin niitä! Tää on ihan hirveetä ;(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
NO HEI ÄLKÄÄ VALITTAKO! Hei mä oon vasta 14 vuotias ja mulla kasvaa melko tummat viikset ja käsikarvat. Itken välillä asian vuoksi. Enkä todellakaan tiedä miten poistaisin niitä! Tää on ihan hirveetä ;(

Älä poista, naisellakin on oikeus karvoihin. Tai siis älä nyt niitä käsikärvaoja ainakaan ees kelaa.

Geenimanipuloidun ruoan takia, teistä naiset tulee apinoita.
Nuoret 15v pojat on karvattomia kukkakeppejä ja 25v naiset ovat 70kg painoisia, karvaisia lihavia orangeja.

Yhteistyössä