Mulla jäi kaksi vuotta sitten häistämme huonoja muistoja, mitä asialle voisi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruma morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruma morsian

Vieras
Pidimme hyvin pienet häät esikoisemme ristiäisten yhteydessä, eikä siinä mitään, se oli oikein hyvä niin. Ainut asia mikä mua jäi häiritseen ja nolottaa edelleen oli se, että olin mielestäni ruma morsian. Pukuni oli tylsä punainen imetysmekko ja olin leikauttanut hiukseni hyvin lyhyeksi, mikä oli virhe minulta ja sekin harmittaa mua. Plus kaiken tämän lisäksi seison papin edessä täysin lysyssä, huonoryhtisenä, koska mieheni on minua lyhyempi ja se kävi silloin jotenkin automaattisesti. Nykyään niin ei enää ole.

Miten saisin huonot muistot itsestäni katoamaan ja olisiko tähän mitään mahdollisuutta uuteen yritykseen? Ihan vain mun ja miehen kesken esimerkiksi. Jos on mennyt jo papin edessä naimisiin, niin voiko avioliiton silti siunata? Sitäkin olen miettinyt, että jos menisimme ihan valokuuvaamoon ottamaan kuvia minusta ja miehestäni, saisin pukeutua valkoiseen ja mies voisi olla rennosti vaikkapa farkut ja kauluspaita meinigillä.

Vai pitäiskiö lähteä Vegasiin Elviksen vihittäväksi? :D

Mitä jos menette sinne kuviin tai sit järjestätte lähipiirille (ystäville) juhlat joihin laittaudut nätisti (vaik valkoiseen juhla-asuun) 5v hääpäivä on ainakin hyvää syy juhlia :D

Kyllä hääjuhlat voi järjestää uudestaan, vaikkapa hääpäivänä. Siitä vaan häitä suunnittelemaan, kakut, puvut, kuvat, ihan niin paljon juttuja kuin itse haluat. Ja vieraat tykkää aina juhlia, olipa syy mikä tahansa. On sitä huonompiakin 'tekosyitä' juhlimiselle keksitty.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Mitä jos menette sinne kuviin tai sit järjestätte lähipiirille (ystäville) juhlat joihin laittaudut nätisti (vaik valkoiseen juhla-asuun) 5v hääpäivä on ainakin hyvää syy juhlia :D

Juuri näin! :flower:

No vietätte uudestaan kivan hääpäivän. Ei siihen mitään virallista siunaustakaan tarvita. Pukeudut niin että tunnet itsesi nätiksi. Jenkeissä yksi pariskunta uusii joka vuosi häävalansa ja pitää juhlat, minusta se on aika hienoa että vuosi toisensa jälkeen lupaa rakastaa ja tarkoittaa sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Kyllä hääjuhlat voi järjestää uudestaan, vaikkapa hääpäivänä. Siitä vaan häitä suunnittelemaan, kakut, puvut, kuvat, ihan niin paljon juttuja kuin itse haluat. Ja vieraat tykkää aina juhlia, olipa syy mikä tahansa. On sitä huonompiakin 'tekosyitä' juhlimiselle keksitty.

Juuri näin! Pää pystyyn saat hienot häät!
Sukulaiseni meni maistraatissa pienimuotoisesti naimisiin ja piti suuret perinteiset häät 3 vuoden jälkeen. Ei siinä ollut kenenkään mielestä mitään ihmeellistä.
Ennemminkin kaikki ajatteli että kuuluuhan nää hääjuhlat olla :)
:hug: