tsemppiä!Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Peukkuja pidetään! Mulla tänään ensimmäinen ultra ja jännittää tajuttomasti
Mua taitaa eniten jännittää se, että onko yksi vai kaksi Kuinka paljon sulla on viikkoja kasassa?Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:tsemppiä!Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Peukkuja pidetään! Mulla tänään ensimmäinen ultra ja jännittää tajuttomasti
Ei mulla oo kun vasta 9 tasan...ja aika on mennyt ihan kamalan hitaasti!!Mulla on ultra kanssa...oi on sulla kyllä ehkä aihetta jännitykseen...!!Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Mua taitaa eniten jännittää se, että onko yksi vai kaksi Kuinka paljon sulla on viikkoja kasassa?Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:tsemppiä!Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Peukkuja pidetään! Mulla tänään ensimmäinen ultra ja jännittää tajuttomasti
Tuntuu että justiin plussasin ja nyt on jo viikkoja 12+3
Ai sulla on sielä ensimmäinen ultrakin, toivotaan että kaikki menee hyvin ja mun mahasta löytyy vaan yksiAlkuperäinen kirjoittaja shedevil:Ei mulla oo kun vasta 9 tasan...ja aika on mennyt ihan kamalan hitaasti!!Mulla on ultra kanssa...oi on sulla kyllä ehkä aihetta jännitykseen...!!Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Mua taitaa eniten jännittää se, että onko yksi vai kaksi Kuinka paljon sulla on viikkoja kasassa?Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:tsemppiä!Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Peukkuja pidetään! Mulla tänään ensimmäinen ultra ja jännittää tajuttomasti
Pidän peukkuja!Toivotaan,että mun mahasta löytyy asukki...Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Ai sulla on sielä ensimmäinen ultrakin, toivotaan että kaikki menee hyvin ja mun mahasta löytyy vaan yksiAlkuperäinen kirjoittaja shedevil:Ei mulla oo kun vasta 9 tasan...ja aika on mennyt ihan kamalan hitaasti!!Mulla on ultra kanssa...oi on sulla kyllä ehkä aihetta jännitykseen...!!Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Mua taitaa eniten jännittää se, että onko yksi vai kaksi Kuinka paljon sulla on viikkoja kasassa?Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:tsemppiä!Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Peukkuja pidetään! Mulla tänään ensimmäinen ultra ja jännittää tajuttomasti