Mulla iski paniikki, mitäs teijän miehet sanoisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa pysyn harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa pysyn harmaana

Vieras
Elikäs meillä on tammikuussa 10v hääpäivä ja miehen tasavuosi synttäripäivä.
Menin sitten ja varasin meille 2 vkon reissun kaukomaille, ja sopisin miehen pomon kanssa että hän saa pitää ylityöt sillon vapaana.

Mies ei siis tiedä mitään ajattelin silloin hääpäivänä antaa lentoliput lahjaksi (joka on 5 päivää ennen reissua )

Nyt iski paniikki, mitäköhän se sanoo, pitäsikö sittenkin kertoa aikaisemmin tai vaikka heti ....

meillä mies tyrmäisi koska ei ole ollenkaan ulkomaille reissuja tekevää tyyppiä. Mutta jos miehesi on mielestäsi sen tyyppinen että viettää 2 vkoa ulkomailla niin mikäs siinä.

Mukava lahja!! :)

hmm... huh. Empäs osaa sanoa. Toisaalta olisi kiva odottaa, toisaalta olisi kai reilua kertoa vähän aikasemmin...menisi kyllä yllätys aika piloille.

Luulen että odottaisin kuitenkin, mutta riippunee miehestäkin kai. Minun mies on aika sponttaania tyyppiä.

Joo siis pomon kanssa on sovittu ja pomo totesi mulle et tottakai, hänkin haluu tommosen vaimon :)
et mä otan sen sitten mukaan jos toi ei lähde ;)
tykkää se reissata ja paljon, ennen lapsia reissattiin yhdessä tosi paljon nyt on vähän vähentyny mut kyl kerran vuoteen ainakin

Vaikea sanoa. Ite tykkäisin varmasti. Miehestä en osaa sanoa. Meillä tollanen lahja taitais olla enempi mulle. Mies matkustaa mukana, ei se lomalle lähtöä hanttiinkaan pistä, mieluiten viihtyy siliti kotona.

Sinä varmaan oman miehes parhaiten tunnet. Ja jos järjestelyt työpaikalla on sujuneet noin hyvin niin säilytä yllätyksenä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo siis pomon kanssa on sovittu ja pomo totesi mulle et tottakai, hänkin haluu tommosen vaimon :)
et mä otan sen sitten mukaan jos toi ei lähde ;)
tykkää se reissata ja paljon, ennen lapsia reissattiin yhdessä tosi paljon nyt on vähän vähentyny mut kyl kerran vuoteen ainakin

No sit kuulostaa kaikinpuolin hyvältä :)

Hääpäivä annat vasta lentoliput. Meillä nopein lähtö: klo 17.05 varattiin ja aamulla oltiin klo 6.00 kentäl. Tuli kieltämäti hiukka hoppu pakkaamisen kanssa.
Ihanaa, rentouttavaa lomaa molemmille.
Tuplavarausten välttämiseksi voisit "kertoa" varanneesi esim. vaikka jonkun lomamökin viikonlopuksi tai toisaalta kun miehen pomo tietää homman, ei hän kaiketi "myönnä" miehellesi lomaa samaan aikaan !

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Tuplavarausten välttämiseksi voisit "kertoa" varanneesi esim. vaikka jonkun lomamökin viikonlopuksi tai toisaalta kun miehen pomo tietää homman, ei hän kaiketi "myönnä" miehellesi lomaa samaan aikaan !

Tähän mäkin luotan, ja lisäksi kerroin asiasta mun veljelle koska mies kyselee siltä aina jos meinaa mulle jotain hankkia, joten ajattelin et se kertoo myös veljelle jos on jotain suunnittelemassa.

Taidan siis ainakin vielä olla hiljaa ja jos tuntuu siltä niin annan joululahjaksi ( sitten on melkein pari viikkoo lähtöön )

Tarkista kuitenkin että passit voimassa ja voisit vihjata että jotain on luvassa ettei mies mene itse varaamaan jotain ylläriä esim. viikonlopuksi. Kaksi viikkoa on pitkä aika voihan se sopia muitakin kun työmenoja mitä ei voi peruuttaa. Ilmoittaisin itse jo nyt että kalenteri vapaaksi kahdeksi viikoksi ja päivämäärät perään.

jos et etukätteen tiiä onko kaukoihmisiä niin koittaisin kiertäin kaartain udella...mutta meillä mies lähtis ulkomaille mutta ei mihinkään hiekkarannoile löhyään vaan soppaileen ja kattoon nähtävyyksiä...joten ois kyllä mielissään tuommosesta :D

kysäsin tuossa ohimenne ukolta mitä tuumais ja oli sitä mieltä joo toi olis hieno ja lähtis kyllä matkaan....

Mutta toi että miehesikin voi tehdä yllärin sulle ja sitten tulis päällekkäisyyksiä niin varoittaisin ainakin jotenkin varovasti kierron kautta sillain ovelasti.....heh

Yhteistyössä