Mulla ikävä isoäitiäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rantakoivu

Aktiivinen jäsen
26.04.2007
4 901
0
36
Hän on suvun vanhin 84 vuotias mummo.
Olen nähnyt hänet viimeksi 2vuotta sitten, siskoni häissä. Asuu kaukana.
Toivottavasti vielä ensi kesänä isomamma on voimissaan, silloin menen ja otan lapset menen KOKO päiväksi hänen seuraksi . yöpyä emme siellä voi, kun tilaa ei ole joten yhden päivän on riitettävä

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Eikö isomummo voisi tulla teille vaikka jouluksi. Jaksaako vielä matkustaa?

en usko että jaksaa, yksin ainakaan. Nuorin pojistaan on hänelle apuna , mutta en halua setääni tänne meille. jaksaiskohan mamma kuunnella lapsia enää kokopäiväisesti.

Mullakin on ikävä mummuani. Viimeks nähtiin jouluna ja taas olis reissua sinnepäin luvassa jouluna. Kuulin vaan just eilen että oli taas joutunut sairaalaan (kesällä viimeks). Ikää ei ole kuin 75v, mutta MS on vieny kyllä huonoon kuntoon (esim. yli kymmeneen vuoteen ei ole pystynyt itse liikkumaan).

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Mullakin on ikävä mummuani. Viimeks nähtiin jouluna ja taas olis reissua sinnepäin luvassa jouluna. Kuulin vaan just eilen että oli taas joutunut sairaalaan (kesällä viimeks). Ikää ei ole kuin 75v, mutta MS on vieny kyllä huonoon kuntoon (esim. yli kymmeneen vuoteen ei ole pystynyt itse liikkumaan).

mammallamme on verenpainetauti ym muita pieniä sairauksia ja lonkkaleikattu vuosia sitten, muttta muuten on ikäänsä nähden reipas mummo, ainkaan ei valita.
mutta matkustaminen on nuoremmallekin rankkaa, niin miksei vanhukselle

Yhteistyössä