Mulla hävettää. Unohdin viedä lapsen 3v-tarkastukseen... TAMMIKUUSSA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäidin dementia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäidin dementia

Vieras
Mun mies on nyt pari kuukauden aikana ehkä kolme-neljä kertaa jankannu mulle, että pitäis ton meidänki pojan pippeli katsastuttaa jossain, että tarviiko se ympärileikkauksen ja että minä en ole käyttäny sitä 3v-tarkastuksessakaan. :o Eilen suutuin sille tosissaan kun pitää aina jankata ja piti ihan tarkistaa neuvolakirjasta ja ihan tosi: siellä ei ollu 3v-merkintää. :o En silti menis vannomaan ettei ole käyty. Poika syntyny siis tammikuussa. kaks muuta on joulukuussa. Viimeksi ku meillä oli toi neuvolabuumi, niin tottahan se on että aina joku aika unohtuu kun on nukuttu pommiin tai jotain mutta aina oon varannu uuden ajan. viimeksi jollakin neuvolakerralla ei ollu neuvolakirja mukana, mutta olikohan se nyt tämän pojan kerta. voi vittu että vituttaa.. miten kehtaan alkaa sinne tämmöstä soittelemaan... :kieh:

No niin minäkin muistelin, ettei ole edes neuvolassa kateltu mitään pippeleitä ja kun tytön häppäreistä koitin terkalle sanoa 2-3 vuotiaana niin sitä ei kiinnostanu.

Toi mies on nyt saanu jonku pakkomielteen tästä asiasta, kun tuo poika ei halua käydä potalla vaikka ikää kohta 4v. Miehen siskon pojalla just leikattiin pippeli kun sillä oli se jotenkin ahdas. Mies on vissiin sitte vertaillu että niillä on samannäköset vehkeet... :laugh:

Meidän pojalla siis esinahka menee pitkästi pippelin pään yli ja jää sellaseksi ehkä puolen sentin mittaseksi tötteröksi. Mutta mitään ongelmia en ole huomannu pissaamisessa.

No jopas nyt näitäkin on tälle päivälle sattunut...
Mutta älä ihmeessä ala soittelemaan jos sua kerta nolottaa.
Ja vieras, meillä kyllä katto kivekset 3-vuotis tarkastuksessa. Varmaan siinä samalla ois nähnyt jos pippelissä jotain.

MUA ÄRSYTTÄÄ että neuvolasta ei oteta yhteyttä jos jättää menemättä. Yhtä todennäköistä kuin unohtaminen on mun mielestä se että on jotain ongelmia eiä halua mennä.

Yhteistyössä