Mulla ei oo yhtään kummilasta! Olen siitä surullinen. :(

• Viestiketjun aloittaja Kummikuume
  • Ensimmäinen viesti
Kummikuume
Olen kuitenkin jo 25-vuotias. Ystäväpiirissäni ei lapsia ole, joten ymmärrän, ettei kaverit ole mua pyytäneet - kaikilla kun on sit ne omat sydänystävänsä. Mutta harmittaa silti, haluaisin niiiin kovasti olla kummi jollekin pienelle. :(

Chala
Ei mullakaan ole yhtään kummilasta vaikka kaks kertaa on käynyt lähellä. Ja oon sentään sua vuoden vanhempi :) Meilläkin on ongelmana miettiä kakkoselle kummia kun tuntuu että kaikki sellaset ketä oikeesti haluttais, jotka jakaa samaa arvomaailmaa ja on sitä kautta hyväksi kummiksi soveltuvia ehdokkaita, on jo "varattu" tai jotain.. Kaippa sitä täytyy jollekin vaan lykätä toinen tai ties kuinka mones kummilapsi kontolle :D No, ainahan sitä saa kieltäytyä jos ei tunne haluavansa "vastuuta" ;)

älä
Älä ole surullinen... toivottavasti sinulla on muuten lapsia lähelläsi jos kerran tykkäät.. Meillä on kolme kummilasta ja olen surullinen koska en ole tarpeeksi hyvä kummi heille..

Kyllä niitä vielä tulee
Minä taas toivoisin, ettei meitä enää pyydettäisi kummiksi. Meillä on miehen kanssa 3 yhteistä kummilasta, miehellä lisäksi yksi ja sitten vielä koko perheen kummilapsi Wolrd Visionin kautta Perusta. Tosin luulen, että sisarukset vielä pyytävät joskus kummiksi...Heille saatan suostua, mutten enää muille. Ei riitä resurssit (aika, rahat lahjoihin), kun on omiakin lapsia neljä.

Yhteistyössä