Mulla ei oo nimeä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eikukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eikukaan

Vieras
Vaihdoin siis etunimeni, ja mulla oli ajatus että käyttäisin toista tai kolmatta kutsumanimenä.
Nyt mä en sitten osaa päättää menisinkö tuolla jonka faceenkin ensin tempaisin, vai pitäiskö valita toinen...
Toisaalta sillä ei liene edes mitään merkitystä, kun ei mun nimeäni kukaan käytä, mutta kai toi nyt olisi ihan varalta hyvä osata heti joku nimi sanoa, jos sattuu että sitä joskus joku jossain kysyy:D
Tai sitten mä mä vain sanon aina sen miltä just silloin tuntuu, liekö tuollakaan mitään merkitystä:)
Vois kait sanoa että hullulla on halvat omat huvit...

Mikä ihmeen järki on nimenmuutoksessa aikuisena, ei siitä ole kuin harmia:O Minun siskoni muutti nimensä tekemällä yhdysnimen ensimmäisestä ja toisesta nimestään, mutta kukaan ei ikinä koskaan kutsu häntä uudella nimellä vaikka se on ollut hänen virallinen nimensä ainakin 10 vuotta. Itsekin hän signeeraa kaikki viestinsä vanhalla lyhyellä nimellä. Hukkaan meni sekin raha...

No mä en näe että siitä harmiakaan olisi. Minä en ikinä pitänyt omasta nimestäni, mutta eipä tuo nyt niin kauhea asia olisi jos joku entistäkin käyttäisi. Silloin kerran pari vuodessa, kun sitä joku ehkä käyttää.

Yhteistyössä