niinhän niitä on. Kuten sinä?Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:No mikäs siinä sitten. Onhan idiootteja monenlaisia. Jos välttämättä haluaa heittää tuhansia euroja menemään ja tuhota terveytensä ja haista pahalle, niin siitä vaan mun puolesta!
mulla ei oo käyny mielessä noin typerän tavan alottaminenAlkuperäinen kirjoittaja Sanna80:No mikäs siinä sitten. Onhan idiootteja monenlaisia. Jos välttämättä haluaa heittää tuhansia euroja menemään ja tuhota terveytensä ja haista pahalle, niin siitä vaan mun puolesta!
Eiks ennemmin polta ne savuna ilmaan?Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:No mikäs siinä sitten. Onhan idiootteja monenlaisia. Jos välttämättä haluaa heittää tuhansia euroja menemään ja tuhota terveytensä ja haista pahalle, niin siitä vaan mun puolesta!
Mä taidan vetää vielä viimeiset savut kuolinvuoteellanikin.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:mulla on käyny moneen kertaan. mut viimeks kun lakko meni vituks, päätin että enää en koskaan yritäkkään lopettaa.
Mä en esim.syö karkkia/suklaata juuri mitään.Ja jos ostan vaikka suklaalevyn se saattaa kestää n. 3 viikkoa.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Paheiden summa on vakio.
Eli jos et polta, niin jotain paheita löytyy kuitenkin, mitä tupakoitsijalla ei ehkä ole.
Mä en muuten polta, mies tupakoi. Ei se oikeastaan haittaa, kunhan ei tuu ihan lähelle heti röökiltä tultuaan.
Niitä tosiaan on monenlaisia, jotkut tuhlaa rahansa esim. meikkeihin, typerää. Tai karkkiin, mikä on aivan älytöntä!Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:No mikäs siinä sitten. Onhan idiootteja monenlaisia. Jos välttämättä haluaa heittää tuhansia euroja menemään ja tuhota terveytensä ja haista pahalle, niin siitä vaan mun puolesta!
Ei se mua haittaa, kun et oo mun kans missään tekemisessä.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Muita? :xmas:
Olet oikeassa.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mun eno lopetti joulun alla 40 vuoden tupakoinnin kuin seinään kun sai keuhkoahtaumatauti-diagnoosin. Ehkä tekin heräätte todellisuuteen sitten vuosikymmenten päästä, kun välttämättä mitään ei ole enää tehtävissä!
Tupakointi on vaan yksinkertaisesti ehkä typerintä mitä ihminen voi tehdä. Ja sen haittojen/vaarojen puolustelu ja vähättely vasta typerää onkin.