Mulla ei oo käyny mielessäkään lopettaa röökin polttamista

jee
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
No mikäs siinä sitten. Onhan idiootteja monenlaisia. Jos välttämättä haluaa heittää tuhansia euroja menemään ja tuhota terveytensä ja haista pahalle, niin siitä vaan mun puolesta!
niinhän niitä on. Kuten sinä?
Joskus vähemmän on enemmän.

 
Ei mullakaan ennen kun lääkäri ilmotti keuhkoahtauman olevan diagnoosi 40-vuotiaana. Happipullon kanssa kulkeminen ei houkuta. Eilen repsahdin ensimmäisen kerran puoleen vuoteen. Pelästyin että en enää saa tätä hallintaan, mutta onneksi näyttää siltä etten sorru uudestaan.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
No mikäs siinä sitten. Onhan idiootteja monenlaisia. Jos välttämättä haluaa heittää tuhansia euroja menemään ja tuhota terveytensä ja haista pahalle, niin siitä vaan mun puolesta!
mulla ei oo käyny mielessä noin typerän tavan alottaminen
 
masi78
Eipä oo kyllä mullakaan käyny mielessä.Sitte vasta sekoiskin pää jos täs ny vielä lopettais röökin poltonkin kun on ankara laihis päällä.Täytyyhän sitä nyt jotain nautintoja olla!!!
 
Paheiden summa on vakio.

Eli jos et polta, niin jotain paheita löytyy kuitenkin, mitä tupakoitsijalla ei ehkä ole.

Mä en muuten polta, mies tupakoi. Ei se oikeastaan haittaa, kunhan ei tuu ihan lähelle heti röökiltä tultuaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Paheiden summa on vakio.

Eli jos et polta, niin jotain paheita löytyy kuitenkin, mitä tupakoitsijalla ei ehkä ole.

Mä en muuten polta, mies tupakoi. Ei se oikeastaan haittaa, kunhan ei tuu ihan lähelle heti röökiltä tultuaan.
Mä en esim.syö karkkia/suklaata juuri mitään.Ja jos ostan vaikka suklaalevyn se saattaa kestää n. 3 viikkoa.

 
20v polttanu
Lopetin lääkkeiden avulla reilu 3kk sitten ja en oo katunut yhtään. Toki joskus käy mielessä mut onneks ajatus menee äkkiä ohi. Ei ollu vastaus sun kysymykseesi, mut kerroinpa oman stoorini.
 
vieras
Mun paappakaan ei oo lopettanut, ei edes vaik sil on nyt peräsuolisyöpä. Kysy vaan et kuin pian leikkauksen jälkeen saa polttaa. Tupakan poltto on kans yks mikä aiheuttaa peräsuolisyöpää.
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
No mikäs siinä sitten. Onhan idiootteja monenlaisia. Jos välttämättä haluaa heittää tuhansia euroja menemään ja tuhota terveytensä ja haista pahalle, niin siitä vaan mun puolesta!
Niitä tosiaan on monenlaisia, jotkut tuhlaa rahansa esim. meikkeihin, typerää. Tai karkkiin, mikä on aivan älytöntä!

Mutta se johtuu varmaan siitä, että kyseinen henkilö tykkää siitä omasta jutustaan niin paljon. Mun juttu on rööki, paitsi nyt kun oon raskaana. Imetyksen jälkeen luultavasti aloitan uudestaan.
 
Mun eno lopetti joulun alla 40 vuoden tupakoinnin kuin seinään kun sai keuhkoahtaumatauti-diagnoosin. Ehkä tekin heräätte todellisuuteen sitten vuosikymmenten päästä, kun välttämättä mitään ei ole enää tehtävissä!

Tupakointi on vaan yksinkertaisesti ehkä typerintä mitä ihminen voi tehdä. Ja sen haittojen/vaarojen puolustelu ja vähättely vasta typerää onkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mun eno lopetti joulun alla 40 vuoden tupakoinnin kuin seinään kun sai keuhkoahtaumatauti-diagnoosin. Ehkä tekin heräätte todellisuuteen sitten vuosikymmenten päästä, kun välttämättä mitään ei ole enää tehtävissä!

Tupakointi on vaan yksinkertaisesti ehkä typerintä mitä ihminen voi tehdä. Ja sen haittojen/vaarojen puolustelu ja vähättely vasta typerää onkin.
Olet oikeassa.
 

Yhteistyössä