Mulla ei ole ystäviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
Mä olen viimeaikoina herännyt siihen todellisuuteen ettei mulla ole yhtään todellista ystävää enää. Kavereita löytyy jonkun verran, mutta ne on sellaisia, että pari viikkoa aikaisemmin sovitaan jos halutaan tavata. Mulla ei ole enää ketään kelle soittaa jos tekis mieli turista jostain :( Mulla on ollut sama paras ystävä monta vuotta mutta viime vuosina ollaan ajauduttu ihan eri aaltopituuksille ja tuntuu etten edes tunne koko ihmistä.. Pihalla käydään päivittäin ja siellä juttelen äitien kanssa, mutta on lähinnä sellaisia vauvan-kakan väri ja puklujen määrä keskusteluita ei ystävyyssuhteita..

Joskus luin jonkun lehtijutun jossa eräs äiti kertoi olevansa perheellisenä yksinäisempi kun koskaan ja mietin että mitähän jos itsestä tuntuu siltä ja nyt todellakin tuntuu..

perheellisenä olen myös paljon yksinäisempi. mieli tekee tavata kavereita, ja mennä kaiken maailman istujaisiin, ja kahvituksiin. mutta ei vaan jaksa, tai ei halua iltarutiinia pilata ja tulla myöhään kotiin lasten kaa.
mutta sitten taas toisaalta kun mietin että haluanko tämän elämän, vai edellisen. niin ehdottomasti tämän. en jaksaisi olla kokoajan menossa, ja etsiä miestä ja ja ja..
pidän näistä ystävistäni niin hyvin kiinni kuin mahdollista. harvoin me nähdää, ja silti mua aina muistetaan kutsuissa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen:
Mä olen viimeaikoina herännyt siihen todellisuuteen ettei mulla ole yhtään todellista ystävää enää. Kavereita löytyy jonkun verran, mutta ne on sellaisia, että pari viikkoa aikaisemmin sovitaan jos halutaan tavata. Mulla ei ole enää ketään kelle soittaa jos tekis mieli turista jostain :( Mulla on ollut sama paras ystävä monta vuotta mutta viime vuosina ollaan ajauduttu ihan eri aaltopituuksille ja tuntuu etten edes tunne koko ihmistä.. Pihalla käydään päivittäin ja siellä juttelen äitien kanssa, mutta on lähinnä sellaisia vauvan-kakan väri ja puklujen määrä keskusteluita ei ystävyyssuhteita..

Joskus luin jonkun lehtijutun jossa eräs äiti kertoi olevansa perheellisenä yksinäisempi kun koskaan ja mietin että mitähän jos itsestä tuntuu siltä ja nyt todellakin tuntuu..

Etsi uusia!

Onko sulla sukulaisia? äitiä? niille voisit puhua?

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:

Etsi uusia!

Mistä? Kyllä me ihmisiä nähdään, mutta mistä sellaisen tosi ystävän löytäis? Ei ainakaan vielä ole tärpännyt..

Ja siis en kaipaa sitä, että olisin koko ajan menossa tai edes koko ajan puhelimessa juoruamassa, mutta sellainen jonkinlainen tietoisuus siitä, että on sellaisia ystäviä tai edes yksi joille voi aina soittaa ja tietysti olla myös itse sellainen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mistä? Kyllä me ihmisiä nähdään, mutta mistä sellaisen tosi ystävän löytäis? Ei ainakaan vielä ole tärpännyt..

Ja siis en kaipaa sitä, että olisin koko ajan menossa tai edes koko ajan puhelimessa juoruamassa, mutta sellainen jonkinlainen tietoisuus siitä, että on sellaisia ystäviä tai edes yksi joille voi aina soittaa ja tietysti olla myös itse sellainen..

Onhan tällä palstallakin ystävähakuilmoitusosasto. Sieltä vaikka tai sitten oma ilmoitus sinne. Ja varmaan muualtakin löytyy. Sit tietty ihan live-elämästä, et jos jonkun ihmisen kanssa jossain natsaa yhteen. Työelämästä? Kouluista? Missä sä oot ne muut ystäväsi tavannut, ehkä samoin menetelmin. =)

Ei ole mullakaan. Olen melkoinen erakkoluonne, mutta joskus sitä kaipaisi juttukaveria. Kun en ikinä missään käy niin en ketään ikinä tapaakaan. Yksin en pysty lähtemään, että tässä sitä ollaan, yksin. Loppuikä. Niin, yritän kovasti psyykata itteeni että kestän loppuikäni yksin.

Yhteistyössä