Mulla ei ole yhtään rahaa.

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
mami x2
ei oo rahaa ei, tili nollilla. Kotihoidontuella olen, mies töissä. Miehen tilillä rahaa,siirtää tänään lisää mun tililleni. Omat rahat käytetty laskuihin, ruokaan.. keskiviikkona lapsilisä! Lainamenot isot, samoin laskuja tupsahtaa aina "sopivassa" määrin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mami x2:
ei oo rahaa ei, tili nollilla. Kotihoidontuella olen, mies töissä. Miehen tilillä rahaa,siirtää tänään lisää mun tililleni. Omat rahat käytetty laskuihin, ruokaan.. keskiviikkona lapsilisä! Lainamenot isot, samoin laskuja tupsahtaa aina "sopivassa" määrin..
Meillä on onneksi yhteinen tili. Ei tarvi pelailla tilisiirtojen kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mä saan kotihoidontukea ja opintorahaa.Ei sekään paljoa ole.
No sama kai se on kuka niitä tuloja saa. Palkat, kht:t ja opintorahat sekä lapsilisät yhteen ja ne on koko perheen rahoja joilla sitten maksellaan vuokrat ja elämiset, ehkä jää jotain säästöönkin.
 
Ïtse kotihoidontuella kotona poikien kanssa, asutaan omistuasunnossa, kolmiossa Helsingissä ja lainaan menee kuukaudessa ihan "mukava" summa. Mies käy päivisin töissä joten tuloja on mutta on menojakin. Ei ole yhteistä tiliä, paitsi säästötili toistaiseksi joka kyllä piti lopettaa kun eipä pahemmin jää säästettävää. On tää sen arvoista olla kotona lasten kanssa mutta työelämään palaaminen siinämielessä houkuttaa, ettei tarvitse joka euroa laskea. No, ens helmikuussa tarkoitus ois työelämään palailla kun saa kuopus vähän ikää lisää. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mä saan kotihoidontukea ja opintorahaa.Ei sekään paljoa ole.
No sama kai se on kuka niitä tuloja saa. Palkat, kht:t ja opintorahat sekä lapsilisät yhteen ja ne on koko perheen rahoja joilla sitten maksellaan vuokrat ja elämiset, ehkä jää jotain säästöönkin.
Meinaan siis etten osaa parisuhteessa johon kuuluu lapsiakin ajatella ettei mulla olisi rahaa. Näen tilanteen koko perheen silmin, siis joko meillä on tiukkaa tai sitten ei. Epäoleellista kenen tilillä ne rahat sattuu olemaan. Kyllä mullakin joskus meni oma tili aika tyhjäksi mutta kun miehen tilillä taas oli rahaa niin en tod. ajatellut ettei mulla olisi, pyysin kyllä miestä pikimmiten laittamaan mun tilille kanssa.
 
Mulla on 27 eur
Arvasin, että joku jo heti pääsee mainitsemaan säästötilistään. Palstalla oli muutamia viikkoja sitten kysely tilien määristä ja sieltä sai kyllä sen vaikutelman, että palstalaiset ovat tosi rahoissan; oli yritystä jos jonkilaista, tilejä monta kymmentä joka pankissa ja rahaa säästetiin vaikka minkä nimisille tileille. Hoh hoijaa.
 

Yhteistyössä