Mulla ei ole kavereita :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Ennen kun pyöräyttelin noita naperoita, mutta oli kavereita monelle sormelle. Mutta jotenkin ne karsiutui lasten myötä, kun muilla ei ollut lapsia ja elivät suhteellisen värikästä elämää. Nyt on ainoastaan YKSI hyvä ystävä, joka asuu 200km päässä (lapsuudenystäväni). Tuttuja on paljonkin esim. naapureita. Ovat ihan mukavaa porukkaa, mutta pidän hajurakoa, koska en halua "liian läheisiä" välejä. Meinaan meidän pihassa paskapuheet kiertää selän takana ja kotiäidit ovat susia toisilleen. Kuppikuntia syntyy ym., joten olen päättänyt antaa olla... Tai sit mä oon vaan niin vittumainen tyyppi :D Eli mä en käy KOSKAAN kavereiden kanssa missään, koska niitä ei ole. Paitsi miehen siskot ym. mutta suuri osa asuu todella kaukana. Ärsyttää...

Mulla vähän sama ongelma, kaikki hyvät ystävät ovat niin kaukana, ettei kovin yhtäkkiä vierailuja tehdä. Tässä mein kylässä oman ikäiset ovat tosi harvassa ja muutenkin ovat samanikäisten lasten äiteet vähän kuppikuntautuneet (mikähän sana tuokin oli :D ) joten aika lailla sitä on vain oman perheen parissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Kaipaatko kavereita?

Minä yleensä en. Pari ystävää riittää. Virkani puolesta joudun olemaan sosiaalisempi, kuin luonteelleni on ominaista.

Kaipaan.. Tai kateeksi käy miestä, joka menee kavereiden kanssa koulun jälkeen kaljalle/kahville. Mä jos menen esim. Helsinkiin shoppailemaan, niin menen kerran vuoteen, sillon kun saan kaverin mukaan. Yksin en tykkää olla, koska kotona olen kaiken aikaa yksin (jos lapsia ei lasketa).

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Kaipaatko kavereita?

Minä yleensä en. Pari ystävää riittää. Virkani puolesta joudun olemaan sosiaalisempi, kuin luonteelleni on ominaista.

Kaipaan.. Tai kateeksi käy miestä, joka menee kavereiden kanssa koulun jälkeen kaljalle/kahville. Mä jos menen esim. Helsinkiin shoppailemaan, niin menen kerran vuoteen, sillon kun saan kaverin mukaan. Yksin en tykkää olla, koska kotona olen kaiken aikaa yksin (jos lapsia ei lasketa).

Silloin asia on ongelma, eikä oma valintasi. Kumpa tietäisin, mistä kaverin saisi. Joskus jollain olutmerkillä oli mainoskampanja, jossa luvattiin kaveri kaupan päälle. Mahtaisikohan olla kampanja vielä voimassa? ;)

Kaipaatko kavereita?

Silloin asia on ongelma, eikä oma valintasi. Kumpa tietäisin, mistä kaverin saisi. Joskus jollain olutmerkillä oli mainoskampanja, jossa luvattiin kaveri kaupan päälle. Mahtaisikohan olla kampanja vielä voimassa? ;)

:D

Joku alkkis pullon kanssa :laugh:

Ei ollut. Oli aika edustavan näköisiä miehiäkin jaossa :D Mikä hitto se vihreäetikettinen tuontiolut olikaan? Olikos Heineken?

Joo mäö muistan sen. Carlsberg, vai miten meni :)

Sepä se. Olen onneton oluiden kanssa...

Ennen kun pyöräyttelin noita naperoita, mutta oli kavereita monelle sormelle. Mutta jotenkin ne karsiutui lasten myötä, kun muilla ei ollut lapsia ja elivät suhteellisen värikästä elämää. Nyt on ainoastaan YKSI hyvä ystävä, joka asuu 200km päässä (lapsuudenystäväni). Tuttuja on paljonkin esim. naapureita. Ovat ihan mukavaa porukkaa, mutta pidän hajurakoa, koska en halua "liian läheisiä" välejä. Meinaan meidän pihassa paskapuheet kiertää selän takana ja kotiäidit ovat susia toisilleen. Kuppikuntia syntyy ym., joten olen päättänyt antaa olla... Tai sit mä oon vaan niin vittumainen tyyppi :D Eli mä en käy KOSKAAN kavereiden kanssa missään, koska niitä ei ole. Paitsi miehen siskot ym. mutta suuri osa asuu todella kaukana. Ärsyttää...

niinkuin mun kirjoittamaa. Paitsi että miehen siskot asuu lähellä mut ne on keskenään niin tiiviisti yhdessä ettei mukaan enää mahdu. Niiden strategia on et vuorollaan yksi käy tenttaamassa meillä meidän kuulumiset ja sit ne keskenään vatvoo meidän asioita... yhdellä niistä kerran vähän lipsahti...ja mies on niin pehmo et jos joku kysyy siltä jotain niin se kyllä vastaa...helppo tentattava siis...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

niinkuin mun kirjoittamaa. Paitsi että miehen siskot asuu lähellä mut ne on keskenään niin tiiviisti yhdessä ettei mukaan enää mahdu. Niiden strategia on et vuorollaan yksi käy tenttaamassa meillä meidän kuulumiset ja sit ne keskenään vatvoo meidän asioita... yhdellä niistä kerran vähän lipsahti...ja mies on niin pehmo et jos joku kysyy siltä jotain niin se kyllä vastaa...helppo tentattava siis...

Meillä taas miehen siskolla 4 lasta ja uusi mies, niin ei oikein aikaa löydy muille. Ja miehen veljen vaimo on sitten tapaus erikseen....

Minulla oli 2 bestistä, jonka toisen kanssa olimme tunteneet ja olleet parhaita kavereita jo 5 vuotta, mutta he rupesivat olemaan vain kahdestaan ja galleriassa he ommaavat enää toisilleen kuvia. Minulle ei enää ole yhtään. Jos toinen heistä ei ole kotona, se toinen sitten soittaa että voinko olla, ja heti seuraavana päivänä "olen mummolassa en voi olla sori" ja toinen "öö, tota äiti käski siivota huoneen soitan myöhemmin moikka." Että tällaisia "bestiksiä" minulla on. Ei siis ole kavereita :|

joo todellisia ystäviä tuskin saa ainekaa baarista. itse harrastin vapaa ottelua en missään kerhossa vaan kadulla ja sekin tuli kännipäissä aina päähän hyvän ystäväni kanssa joka nykyäään on thaimaassa. olen istunut putkassa ja par aikaa olen menossa tulevien kuukausien aikana oikeuteen puhumaan törkeästä rattijuopumuksestani. älkee te olko yhtä tyhmiä. ja kun totta puhutaan ni usein meillä juopoilla on huono itsetunto.

mut jos sä haluat pitää hajurakoa niihin naapureihin ja muihin kotiäiteihin ja sun eri tilanteessa olevat ystävät ei oo sun kans, niin hankalahan niitä ystäviä on hankkia... netistä sit varmaan...

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mut jos sä haluat pitää hajurakoa niihin naapureihin ja muihin kotiäiteihin ja sun eri tilanteessa olevat ystävät ei oo sun kans, niin hankalahan niitä ystäviä on hankkia... netistä sit varmaan...

Minustakin aika ristiriitaista valittaa ettei ole ystäviä ja samalla vältellä tutustumasta ennakkoluulojen takia.

____________ ______000_______ ___________
_________________00_00_________________
________________00___00________________
_____ __________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00________ _00_____________
_0000000000000___________0000000000000_
__00_______________________________00__
____00___________________________00__
______00________________________00_____
________00_________ __________00________
__________00_________________00________
_________00___________________00____ ___
_________00________0000________00______
________00_______00____00_______00_____
_______00____ _00__________00_____00____
______00___00________________00___00___
_____0000______________________ __0000__
____000____________________________000_
___0__________________________________0

Onpa teillä asia huonosti. Itselläni on käynyt se tuuri, että kaikilla kavereillani ( ja mieheni kanssa yhteisilla kaveripariskunnilla) on pieniä lapsia kuten meilläkin on. Elämme siten kaikki samaa elämänvaihetta ja hyvin samantyyppistä arkea ja kavereita ja kyläpaikkoja olis niin paljon että pitää vähän jo karsia minne milloinkin menee. Tämä asia on kyllä iso asia jaksamisen kannalta.

Yhteistyössä