mulla ei ole enää yhtään raskaustestiä kaapissa...kävisikö ovis testi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piipiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piipiäinen

Jäsen
01.04.2009
894
1
16
Tein viimeksi aamulla taas haamun (jo useast itällä viikolla olen tehnyt)
Koskaa viiva ei tunnu vahvistuvan niin kävin verikokeissa raskaustestissä. Kohta pitäis soittaa vastauksesta...en uskalla...jännittää....haluaisin tehdä vielä yhden testin ennen soittoa....näyttääkö ovis testi oikeesti raskauden?

jos saisi siihen viivan niin ei jännitäis niin paljon soitto... :ashamed: :saint: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja coitus interruptus:
soitin, vastau ei valmiina, hoitaja lupasi soittaa kolmen aikaan jolloin pitäis olla jo valmis. Tein sit muuten ovistestinkin.... :ashamed: Niitä kun on tuolla kaapissa vaikka kuinka paljon :saint:

Tsemppiä!!!!

Kun kuukautiset oli päivän myöhässä ja oireet oli kummallisen vahvat, tein ovistestin. Ei vaan ollut yhtään raskaustestiä kaapissa silloin. :) Clearbluen digitaalinen raskaustesti näytti mulle ovisplussaa.

Sitten lähdin ostamaan raskaustestiä (myöskin Clearbluen digitesti), joka sekin näytti plussaa heti.

Siis minkä ihmeen takia sä hermoilet? Raskaanahan sä olet. Siis ei sen haamuviivan kuulukaan välttämättä vielä viikossa kovin paljon vahvistua. Hcg-tuplaantuu joka toinen päivä (toisilla joka kolmas) joten eipä se viikossa vielä paljon vahvemmaksi tule. Vielä kun ottaa huomioon testeissä olevat eri väriaine määrät, pissan laimeus yms yms. Lopeta nyt se jännittäminen ja nauti!

Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:
mulle tuli ovistestiin paljon vahvempi viina kuin raskaustestiin kun olin paksuna. Siis huomattavasti vahvempi.

Joo mä olen tehnyt jo monta raskaustestiä ja hailakoita haamuja tullut, nyt sit ovistikulla selkeä viiva :/
Mä vaan olen ihan varma et raskaustestin haamut tarkoittaa taas keskenmenoa, siksi kuumeisesti odotan nyt hcg arvoa joka antais suuntaa et onko taas kohta vuoto tiedossa vai voisiko raskaus edetäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Nyt soi.....

no? paljonko arvo oli?

VVVVVVV...... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: vastaus ei ollut vieläkään valmis, mut polilta lähtevät jo pois joten antoi osaston numeron et soitan sinne....Ihanaa palvelua hoitajilta...labrassa ovat turhan hitaita tänään :saint: :/

Missä päin mahdat asustella?
Tehtiinkö pikatesti vai tarkka määritys hcg pitosuudesta?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Nyt soi.....

no? paljonko arvo oli?

VVVVVVV...... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: vastaus ei ollut vieläkään valmis, mut polilta lähtevät jo pois joten antoi osaston numeron et soitan sinne....Ihanaa palvelua hoitajilta...labrassa ovat turhan hitaita tänään :saint: :/

Missä päin mahdat asustella?
Tehtiinkö pikatesti vai tarkka määritys hcg pitosuudesta?

sairaalassa tehtiin ja ihan tarkka arvo tulee tietoon

Yhteistyössä