M
masismamma
Vieras
Niin ainakin nykyään usein tunnen..Lapset oli virhe.Mistä olisin voinut tietää,mitä tää on,kun lähipiirissä ei ollut lapsellisia?!Multa on viety oikeus nukkua,oikeus syödä,oikeus olla vaan
ANteeksi lapset,ootte te ihaniakin,mutta äiti ei vaan aina jaksa.Kolmas tuntui olevan liikaa,sitä vain kuvitteli,että kyllä jaksaa.Mut kun ei jaksakaan!Nytkin kaksi isompaa ovat nukkumassa ja puolivuotias huutaa vain.Ja minä haluaisin nyt jo iltapalalle ja suihkuun vihdoinkin.Mut tässä ollaan!Mies on omassa harrastuksessaan,joten en voi tukeutua häneenkään nyt.Ja tuntuu,etten jaksa tässä nyt yksin,mut silti en haluaisi valittaa.Onhan mulla hyvä mies jne.,mutta tuntuu,että tää elämä on AINA tätä!
Hermostun joka asiasta heti ja pelkkä kukkien kastelukin tuntuu velvollisuudelta ja stressaa..Oon ehkä ylikuormittunut?Epäsopiva äidiksi?Eihän kaikista ole luonnetta äideiksi,mutta mistä sen voi tietää ennen kuin lapsia on kokonainen lauma?!
Pääsen minä huomenna iltaa viettämään aikuiseen seuraan,mutta sekin vaan stressaa ja tekisi mieli perua koko homma.Kun tuntuu,että ei oo aikaa sellaiseenkaan
Hermostun joka asiasta heti ja pelkkä kukkien kastelukin tuntuu velvollisuudelta ja stressaa..Oon ehkä ylikuormittunut?Epäsopiva äidiksi?Eihän kaikista ole luonnetta äideiksi,mutta mistä sen voi tietää ennen kuin lapsia on kokonainen lauma?!
Pääsen minä huomenna iltaa viettämään aikuiseen seuraan,mutta sekin vaan stressaa ja tekisi mieli perua koko homma.Kun tuntuu,että ei oo aikaa sellaiseenkaan