Mies suuttui, kun ei saa seksiä, kun mulla on kuukautiset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras äiti

Vieras
Tuntuu tosi pahalta :( Mulla on vuotanu toista viikkoa ja eka viikko oli ihan kamala, vuosin niin paljon etten koskaan oo vuotanu. En tiedä johtuuko tää siitä että pidin menkkataukoa yhden kuukauden ja laitoin 2 ehkäsyrengasta peräkkäin...menikö hormonit sekaisin vai mitä...jokatapauksessa en itse tälle mitään voi.

Tätä edelliset oli myös runsaat, kerran kävin gynelläkin tutkimuksissa, mutta mitään vikaa satunnaisiin runsaisiin vuotoihin ei löytynyt ja kun tää ei joka kerralla ole tällaista, niin ei asialle tehty mitään. Lääkäri vaan tokas että naisen kroppa on ihmeellinen.

Mies ei vaan tällaista hyväksy, ei hyväksynyt edes raskausaikana kun annettiin yhdyntäkielto, jotta vauva ei syntyisi etuajassa tai kun minulta otettiin koepala kohdunsuulta ja jouduin jännittämään sitä tulosta...olin todella peloissani silloin ja seksi ei käynyt mielessä, loukkasi todella etä mies ajatteli silloinkin vain itseään.

Sinällään tosi moukkaa käytöstä mieheltä. Mutta seksiäkin on montaa eri sorttia...joskin kuulostaa siltä että miehesi ei ehkä muihin suostu/pidä seksinä kuin yhdyntää.

Kuukautiset on kyllä huono peruste kieltätyä seksistä ainakaan viikkokausiksi. Jos perinteinen ei onnistu keksitään jotakin muuta.

Suosittelisin silti mieluummin keskustelemaan asiasta sen oman miehen kanssa kuin täällä.

No onpa uusavuton ihminen!
Osta sille kumikäsineet ja puunuija (tai mitä nyt keksitkään) ja käske ottamaan vastuu omasta nautinnostaan. Et sä mikään panoalusta ole jota ilman sillä ei ole mahdollisuuksia seksuaaliseen tyydytykseen.

Älä ota ulkoisesta stressiä, aikuisen ihmisen pitää kyllä itse selvitä noin pienistä ongelmista kuin mitä sillä miehelläsi on. Toivottavasti sinun olosi paranee pian.

• Tykkää
Reactions: Bon-Bon
No mies tuli viereen ja alkoi tunkea kättään housuihini ja sanoin että nyt ei pysty, niin se suuttu saman tien ja lähti toiseen huoneeseen mököttämään...eipä siinä ehtinyt mitään muuta ehdottamaan, nyt se ei puhu mitään. Yleensä se ei kyllä halua mitään käsillä hoitamisia tai ei ole ennen ainakaan suostunut. Hellyyttä meillä ei ole koskaan, mies koskee minuun vain kun itsellään on tarpeita.

Minullakin oli joskus teininä poikaystävä, joka odotti seksiä olevan myös kuukautisten aikaan. Oikeastaan tämä oli hyvä juttu, koska oli minulla kuukautisten aikaankin haluja, mutta olin jotenkin kuvitellut, ettei kuukautisten aikana kuulu harrastaa seksiä eikä miehet varsinkaan sitä haluaisi.

Mutta eihän seksiä koskaan pidä joutua vastentahtoisesti harrastamaan. Toinen voi tosiaan tyydyttää itsensä, jos toinen ei syystä tai toisesta juuri silloin seksille lämpene. Onko sinulla siis niin, ettet kuukautisten aikana vaan halua? Vaiko niin, että mietit sotkuja ja sitä, ällöttääkö vuoto miestä jne.? Jos jälkimmäisestä on kyse, niin eikun sänkyyn pyyhe suojaksi, pesulle ennen seksiä ja kokeilemaan, josko seksi voisi kuukautisten aikaan olla tyydyttävää kummallekin osapuolelle.

Nykyään itse en yleensä harrasta parina runsaampana vuotopäivänä seksiä, mutta sen jälkeen ei haittaa. Kun käy etukäteen pesulla, ei edes lakanat tahriinnu. Voisin runsaammankin vuodon aikana kyllä seksiä harrastaa, mutta ei sitä nykyään muutenkaan ole joka tai edes joka toinen päivä, joten parin päivän väliin jättäminen ei juuri normaaliin seksielämään vaikuta.

[QUOTE="alpha";30454065]No onpa uusavuton ihminen!
Osta sille kumikäsineet ja puunuija (tai mitä nyt keksitkään) ja käske ottamaan vastuu omasta nautinnostaan. Et sä mikään panoalusta ole jota ilman sillä ei ole mahdollisuuksia seksuaaliseen tyydytykseen.

Älä ota ulkoisesta stressiä, aikuisen ihmisen pitää kyllä itse selvitä noin pienistä ongelmista kuin mitä sillä miehelläsi on. Toivottavasti sinun olosi paranee pian.[/QUOTE]

Juuri näin.

En ymmärrä, miksi naiset suostuvat ylipäätään tuollaiseen kohteluun ja kaiken lisäksi menevät vielä lisääntymään tällaisen kusipäiden kanssa, jotka eivät osaa ajatella muuta kuin omia tarpeitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras äiti;30454075:
Hellyyttä meillä ei ole koskaan, mies koskee minuun vain kun itsellään on tarpeita.

Tähän ei palstalla oikein voi antaa muuta ohjetta kuin "jätä se sika" (ellet sitten jostakin syystä halua tyytyä tuohon tilanteeseen).

• Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Absurdia.

Kai se sitten on mahdollista, mutta on se kumma ettei tuollaista ukkoa oo kukaan vielä pistänyt järjestykseen. Ihan totta, kuinka annat sen käyttäytyä noin? Ite aloittaisin kysymällä onko sillä aivoja... Jos nyt saisin kiukulta sanaa suusta.

Saahan sitä ehdottaa, mutta ei saa kiristää ja painostaa suuttumalla ja jos toisella on jo syy kieltäytyä, kuten yhdyntäkielto, niin sitten ymmärretään olla ehdottamatta.

Mä en kestäisi olla ihmisen kanssa joka ei haluaisi läheisyyttä vaan ainoastaan seksiä. Ja sitäkin noin. Mutta erilaisia ollaan. Kai sä sen oot jostain syystä valinnut, mutta suosittelen että pidät puoles :) Se ei sitä näköjään nimittäin tee.

Läheisyyteen tarvii kaksi ihmistä.
"miehellä on haluja" kuullostaa nii kylmältä, jos miehellä vasn on haluja, nii sithän se käteen vetäminen on hyvä ratkaisu. Mutta asian voi myös nähdä niin, että miehellä on haluja sua kohtaan.
Teillä nyt ilmeisesti ollaan vaan kangistuttu tuohon yhteen asiaan. Mies ei muuta osaa, etkä sinäkään.

Yhtäkkiä torjutuksi tuleminen on kurjaa ja varmasti jokainen siitä pahoittaa mielensä.
...jos sää haluat yhtään nyt edistää teidän tilannetta yhtää mihinkään, nii menet sen miehen luokse. Halailet, pussailet, kyöhnäät, laitat vastaavasti oman kätesi häne housuhin. Nii eiköhän se elämä ja parisuhde sit taas siitä.

Jos toinen loukkaantuu syyttäkin, nii ei häntä jätetä yksin mököttämään pahaa oloaan ja aleta itse marttyyriksi - että minuahan tässä on loukattu. Vaan mennään juttelemaan, kerrotaan tilanne puolin ja toisin, että tokihan muuten haluaisin, mutta on nyt tämä vuoto (tai riskiraskaus ja keskenmenon vaara), mut kyllä mää susta välitän ja haluan, ei ollut tarkoitus loukata.
Jne.

Yhteistyössä