V
v
Vieras
Kun hän on poissa kotoa, en saa mitään aikaiseksi, odotan vaan että palaa. Olen surkeana ja masentuneena yksinollessa. Tämä ei liene tervettä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla ei ole kavereita, siksi olen aivan riippuvainen lapsesta. Yksin en lähde harrastamaan kun olen arka.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla ei ole kavereita, siksi olen aivan riippuvainen lapsesta. Yksin en lähde harrastamaan kun olen arka.
Minulla sama. Olen yh ja lapsi on aina kanssani. Nyt lapsi on ollut 2 yötä mummolla ja olen jopa hiukan nauttinut. Ja lapsi on 7-v.
Minusta tämä ei ole tervettä. Joka päivä mietin kauhulla että jos jotain sattuu. Minunkin elämä varmaan päättyy siihen, koska lapsi on koko elämäni...
Alkuperäinen kirjoittaja ei helppoo:Mä oon miettinyt, miten ikinä selviän siitä, kun tulevat aikuisiksi ja muuttavat pois kotoaMusta tulee varmaan just sellainen höösäävä äiti, joka ei anna poikiensa aikuistua vaan meen edelleen viemään ruokaa ja pesemään pyykit ja tiskaamaan ja kaikkea.. huoh.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ei helppoo:Mä oon miettinyt, miten ikinä selviän siitä, kun tulevat aikuisiksi ja muuttavat pois kotoaMusta tulee varmaan just sellainen höösäävä äiti, joka ei anna poikiensa aikuistua vaan meen edelleen viemään ruokaa ja pesemään pyykit ja tiskaamaan ja kaikkea.. huoh.
Tuon takia kannattaa alkaa etsimään elämään muutakin sisältöä kuin lapset. Aikuistuvalle lapselle takertuva äit voi olla ahdistava ja lapsi voi haluta etäisyyttä entistä enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja ei helppoo:Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla ei ole kavereita, siksi olen aivan riippuvainen lapsesta. Yksin en lähde harrastamaan kun olen arka.
Minulla sama. Olen yh ja lapsi on aina kanssani. Nyt lapsi on ollut 2 yötä mummolla ja olen jopa hiukan nauttinut. Ja lapsi on 7-v.
Minusta tämä ei ole tervettä. Joka päivä mietin kauhulla että jos jotain sattuu. Minunkin elämä varmaan päättyy siihen, koska lapsi on koko elämäni...
Minäkin liityn porukkaan. Mulla ei ole elämää, jos lapset ei ole kotona. Olen tottunut siihen, että ovat vauvasta saakka olleet kanssani 24/7.. Nyt viimeiset pari vuotta ovat joka toinen vkl pois, enkä mä oikeastaan vieläkään osaa tästä nauttia mitenkään. Odotan vain sitä hetkeä, kun tulevat taas kotiin.
Mä oon miettinyt, miten ikinä selviän siitä, kun tulevat aikuisiksi ja muuttavat pois kotoaMusta tulee varmaan just sellainen höösäävä äiti, joka ei anna poikiensa aikuistua vaan meen edelleen viemään ruokaa ja pesemään pyykit ja tiskaamaan ja kaikkea.. huoh.