Ei varmaankaan. Mulla ei ole mitään tiettyä mielenkiinnon kohdetta ja kykenen keskittymään oikeastaan mihin tahansa, koska tahansa. Jos nyt olen Aspergerin oikein ymmärtänyt.Onko sulla asperger-syndrooma?
Millainen on naispuolinen mulkvisti?En ole. Ihan nainen.
Kieltämättä joo. Jos mies on mulkku mulkvisti niin se vetoaa jos mies ei samalla ole luuseri.Tykkäätkö mulkuista ja mulkvisteista?
Ok, olet kyllä tosi ärsyttävä mulkvistiKoska mulla on lyhyt pinna mitä tulee tyhmiin kysymyksiin. Vastaan niihin tarkoituksella siten että kysyjää vituttaa että edes kysyi asiaa.
Minäkään en pidä luusereista siis naisluusereista.Kieltämättä joo. Jos mies on mulkku mulkvisti niin se vetoaa jos mies ei samalla ole luuseri.
Ei mun mielestä ole n=)Miksi naisesta masturbointi on mukavampaa kuin seksi miehen kanssa?
Nainen ainakin tietää olevansa jonkun kanssa jota rakastaa.Ei mun mielestä ole n=)
Sä taidat olla aika luuseriNainen ainakin tietää olevansa jonkun kanssa jota rakastaa.
Luultavasti On tämä elämä ollut sellaista menoa ja meininkiä, että vain luuserille tapahtuu niin paljon paskaa yhden elämän aikana.Sä taidat olla aika luuseri