Mulkku mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "BangBang"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"BangBang"

Vieras
Tuli riitaa eilen ja oli sitten heti aamusta kitannut viininloput sekä polkenut huoltsikalle hakemaan kaljaa. Piti mennä kastejuhliinkin mutta oli peruuttanut tulomme koska ei halua mennä sinne riitelemään!!??WTF! Kyllä sitä voisi juhliin mennä ja olla ihmisiksi. Ei taas voi ymmärtää!
Sitten surkeana että kyllä mieluiten olisi perheensä kanssa päivän viettänyt mutta kun minä jatkan riitaa niin lähti sitten kaverilleen!!! Eli oli ennakoinut mielialani ennen heräämistä ja valmiiksi ryhtynyt juomaan ja peruuttanut juhliin menon!! Kas kummaa etten ollut sitten yhtään paremmalla tuulella aamullakaan! Sanon vaan että VITTU!!!
Mulla alkaa niiiin olla mitta täysi tyhjiä lupauksia ja paskaa!!!!!!!

En halunnut hänen lukevan viestiäni, yllättäen tänne kirjoittelin... Ei ollut sisällöltään mitenkään arkaluontoista, en vaan kokenut mukavaksi että hän sen tekstin olisi lukenut.

On yrittänyt soittaa pariin otteeseen päivän aikana, empä ole vastannut. Raivostuttaa kuunnella mitään kännimölinöitä!
Saa nähdä milloin kotiutuu.

Tähän se palstaämmien vakio-ohje: Ota ERO koska se on ainoa oikea ratkaisu kaikkiin parisuhdeongelmiin. Palkkaa juristi, kyni se sika puhtaaksi, evää lasten tapaamisoikeudet keinolla millä hyvänsä äläkä katso taaksesi.

Nyt on menot järjestetty alkuviikolle niin ei tarvitse kotona olla, tiedä sitten mitä tästäkään tulee pidemmän päälle.
Ukolta on "oma orsi kadoksissa", tiedä kauanko jaksaa tuota jatkaa.

Sattuipa tämä hassusti kohdalle, vanha aloitukseni:P
Nyt tulee juuri vuosi erosta, kamelin selkä katkesi viimein kun alkon sivutuotteena alkoi olla salaisia pikavippejä, naissekoiluja ja hukattu perintö... Ei ole ollut helppoa, mutta ei kaduta. Päinvastoin, olen onnellinen kun vihdoin osasin pistää lopun kaikelle mielipahalle.
Suosittelen samaa muillekin samantyyppisessä tilanteessa tuleville!

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
[QUOTE="BangBang";28485780]Sattuipa tämä hassusti kohdalle, vanha aloitukseni:P
Nyt tulee juuri vuosi erosta, kamelin selkä katkesi viimein kun alkon sivutuotteena alkoi olla salaisia pikavippejä, naissekoiluja ja hukattu perintö... Ei ole ollut helppoa, mutta ei kaduta. Päinvastoin, olen onnellinen kun vihdoin osasin pistää lopun kaikelle mielipahalle.
Suosittelen samaa muillekin samantyyppisessä tilanteessa tuleville![/QUOTE]

Sen kummemmin itse aloitusta kommentoimatta mietiskelen sitä, miten silloin tällöin joku ikivanha viestiketju yhtäkkä pomppaa esiin. Sattumaako? Tuskin.

[QUOTE="vieras";23689714]Tähän se palstaämmien vakio-ohje: Ota ERO koska se on ainoa oikea ratkaisu kaikkiin parisuhdeongelmiin. Palkkaa juristi, kyni se sika puhtaaksi, evää lasten tapaamisoikeudet keinolla millä hyvänsä äläkä katso taaksesi.[/QUOTE]

Joo ei todellakaan eroa, vaan kannattaa kärvistellä paskassa suhteessa maailman tappiin :headwall:

Yhteistyössä