"muljahtelee mahassa"

hansu22
voisko olla niin et olis ollu kaksosraskaus joista toinen tullu vuodon mukana pois mut toinen jääny sinne ja siks näkyny niin varhain ja nyt haamuna kun hormonitaso kuiteski varmaan laskee kun toinen tulee pois??

kk
Mulla edelliset menkat oli pari viikkoa sitte, sitä edelliset huhtikuun alussa. Raskauden pelossa pari nega testiä tehin. menkat kesti vain 4 päivää, normaalisti 6-7. Mutta nyt kans tuntunut nuita "potkuja". Vaikka menkat oli, ja negat tehty, niin silti pelkään että raskaana. Lapsen olen tehnyt 9kk sitte. Voishan nämä olla tosiaan niitä ilmakuplia tai vastaavia.

kk
jatkoa tuohon edelliseen, että nyt laskin millä viikolla mahd olisin, nii vasta 15 viikolla. eli ei pelkoa että vauva siellä potkisi, koska tosiaan nämä tuntuneet jo kuukauden. Eikä vielä nuin aikasessa tuntisi liikkeitä.

vierailija746hh
Googlella minäkin tänne löysin, onpa ihana että muillakin on haamupotkuja, minä oon ollut ihan paniikissa jo 2kk.. hormonikierukka ollut 2v, tiputtelumenkat tulee ja raskaustestejä oon tehnyt nyt jo 3, joista yhen neuvolassa neuvolan tätikin jo sano että mun pitää vaan nyt uskoa että en ole raskaana.. potkut tuntuu siellä täällä ympäri mahaa, että jos muksu joka paikkaan yltäis niin sen pitäis kyllä olla jo ihan syntyvän vauvan kokonen tai aikamoinen vipeltäjä eikä mahasta toki tietoakaan eikä muita raskausoireita, kahdesta oikeasta raskaudesta kun oon oksentanut niin helkkaristi.. huh ehkä tän kirjottaminen vähän rauhotti

vierailija
Mä oon mies ja alamahassa on ikäänkuin elohiiri. Ollut jo muutamia kertoja sama juttu.. erikoinen tunne kun muljahtelee eikä meinaa loppua. Oisko joku vitamiinin yms puutos? Jännä juttu

vierailija
Siis mitä tämä on? Onko kellään muulla tällasta että mahassa "liikkuu" joku vaikka ei pitäis olla raskaanakaan?
Joskus se tuntuu toisella puolen mahaa ja joskus toisella..Aivan tuntuu niinku joku potkis sielä.Muistan tunteen kun poikaa odotin mutta nyt on kuukautiset tullu ajallaan eli en voi olla raskaana..Ei kehtais lääkärille mennä jos ne pitää vielä hulluna.. Olenko ainut??
Minulla sama juttu tällä hetkellä tuntuu että mahassa liikkuisi joku en voi olla raskaana koska olen 15 vuotias

Yhteistyössä