"muljahtelee mahassa"

Siis mitä tämä on? Onko kellään muulla tällasta että mahassa "liikkuu" joku vaikka ei pitäis olla raskaanakaan? :eek:
Joskus se tuntuu toisella puolen mahaa ja joskus toisella..Aivan tuntuu niinku joku potkis sielä.Muistan tunteen kun poikaa odotin mutta nyt on kuukautiset tullu ajallaan eli en voi olla raskaana..Ei kehtais lääkärille mennä jos ne pitää vielä hulluna.. :D Olenko ainut??

Muljahtelut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 15:33 Ipana kirjoitti:
Siis mitä tämä on? Onko kellään muulla tällasta että mahassa "liikkuu" joku vaikka ei pitäis olla raskaanakaan? :eek:
Joskus se tuntuu toisella puolen mahaa ja joskus toisella..Aivan tuntuu niinku joku potkis sielä.Muistan tunteen kun poikaa odotin mutta nyt on kuukautiset tullu ajallaan eli en voi olla raskaana..Ei kehtais lääkärille mennä jos ne pitää vielä hulluna.. :D Olenko ainut??
Pierasepa oikein kunnolla, kyllä muljuuminen loppuu!

Ei se pierasu varmaan tähän vaivaan auta :D Eikö muilla ole tätä tunnetta? Joskus muistan kun täälä oli joku kirjotus aiheesta mutta en joutanut tarkkailemaan tilannetta silloin.. :ashamed: Eikä ole yhtään mukava asia kun ei tiiä mitä tämä on.

Äitipeikko! Onko sellasiakin olemassa ku haamupotkut? En ole koskaan kuullutkaan. Olen kiitollinen etten olekkaan ainoa tämän tunteva ja että löytyi vielä järkevä "selitys" asialle.
Mulla kans poika jo kohta kaks vuotta enkä ennen raskautta koskaan tuntenut näin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 15:40 Ipana kirjoitti:
Äitipeikko! Onko sellasiakin olemassa ku haamupotkut? En ole koskaan kuullutkaan. Olen kiitollinen etten olekkaan ainoa tämän tunteva ja että löytyi vielä järkevä "selitys" asialle.
Mulla kans poika jo kohta kaks vuotta enkä ennen raskautta koskaan tuntenut näin.
kaikilla mun ystävillä joilla on lapsia, on myös haamupotkuja. tuntuu ihan samalta kuin ne ekat potkut kun vauva oli masussa.

varmaan samoja tunteita oli ennen raskauttakin, ei vaan tullut heti ajatelleeksi että "nyt se liikkuu".

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 16:10 äitipeikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 15:40 Ipana kirjoitti:
kaikilla mun ystävillä joilla on lapsia, on myös haamupotkuja. tuntuu ihan samalta kuin ne ekat potkut kun vauva oli masussa.

varmaan samoja tunteita oli ennen raskauttakin, ei vaan tullut heti ajatelleeksi että "nyt se liikkuu".
Haamupotkuja on täälläkin! Vieläkin vaikka pienin on jo parivuotias :D
Ne tuntuu vähäsen erilaisemmalta kuin pierukuplat!

Salama McQueen
Mä nostan tän vanhan ketjun, etsin kun mulla on ollut reilun viikon verran haamupotkuja. Tosi villi olo, ihan kuin ois tyyliin rv 20 ja hennot potkut tuntuu, sillä erolla, että raskaana en ole. :D Eilen oli jo niin aidon tuntuisia (lisäksi mielikuvitus tekee varmaan tepposet), että olin jo lähdössä hakemaan raskaustestiä ja miettimään, miten siihen suhtautua, jos ois yhtäkkiä puolivälissä raskautta. :D :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Ipana:
joillakin naisilla on ns.kramppaava kohtu..googlaa löytyy tietoa lisää.mulla on sellaisia tuntemuksia alavatsalla että vauva potkis..ja löysin netistä tietoa tuosta kramppaavasta kohdusta

Pastori
Laitoin googleen "mahassa muljahtelee". Ajelin juuri 100km kotia ja koko matkan mahassa muljahteli tasaisesti ja se jatkuu edelleen! :eek: Tuossa oikealla puolella, ei ihan alavatsaa, mutta alimmaisen kylkiluun alapuolella jotenkin.. Ei koske vaan tuntuu ällöttävälle :x Onko mulla suolet menossa isompaankin solmuun...

hulina
mun piti tehdä samasta aiheesta aloitus :D mulla on tuntunut "potkuja" muutaman päivän.
mull kun on vilkas mielikuvitus epäilen matoja tai muuta ötöä mahassa.........vauva syntymästä on 7kk aikaa.

Salla
Täällä kans yx, jolla on kohta viikon muljahdellut. =/
Mä tosin tein kaapista vanhan testinkin, mut näytti negaa...tosin oli vanhentunut jo vuos sitten... lisäksi mietityttää, kun olen vuotanut viime ajat ihan hirveesti limaakin... mitähän tää tosissaan on?? Aivan, kuin olis joku masussa... Vauva nyt 6 kk...

Samaa ollut muutaman kerran viimeisen viikon aikana, vaikka ehkäisy on ja vauva alle 6kk...
"Potkut" ihan kuin ois rv20, mutta eiköhän masukin ois sitten vähän erimallinen, varsinkin kun mulla näkyy jo selväsi aiemmin :xmas: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Salla:
Sama kans täällä. "Liikkeet" tuntuu kuin olisi tosissaan jo puolessa välissä raskautta. =/
Ja vielä, kun tuota limaakin piisaa. =/ Hassua!!
Näin täälläkin! Piti jo tehdä testikin, ihan oman mielenrauhan vuoksi.
Kolmas muksu kahden vuoden sisään ei kuulu suunnitelmiin.

hansu22
mä en tajua mulla on ollu melkein koko kesäkuun pelkkiä haamuviivoja ja nyt tuntunu outoa liikehdintää ei ihan ala masussa vaan vasemmalla puolen pikkusen lonkkaluun vierestä...normaalia? lääkärit ei tee mtn..välillä myös semmosta outoa vihlontaa kohdunkaulalla? raskaus oireita ja testi olikin positiivinen alkukuusta mutta sitten kolmen päivän vuoto ei runsasta...ja parin lisäpäivän tiputtelu..jonka jälkeen pelkkiä haamuja..? osaako joku auttaa??

Yhteistyössä