Mul meni iahn liikaa black friday!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä lainasin ja mä huijasin et mä sain rahaa ostaa ja black friday oli. Mulle on ravottu ja haukuttu. Mä sekosin j tuhlasin iihan älytöntä!!! Nyt pitäs sit maksaa vuokrat ja ton nuorin sen maksut koulun ja hinnat ja ton toisen kans. Pitäis syödä ja tehä ruokaa ja nyt ihan oikeesti mua ei saa houkuttaa enää shoppaa!! tuhlattiin mut vittu mä oon tyhmä!!1 Joutuu menee sossuun itkee ja vaatii voi vittu. Tuli vaatteita ja ei oo kaiki eii ees tullu mä menin taas puhuu ja lupasin mun kakarat ihan liikaa ja nyt tää lähti taas ihan niin et ei sovi mulle yhtän raha eikä kortit.

Niin joo juu... ei varmaan kaikki oo vielä tullu. Että jos perjantaina tilaa, niin harvemmin se on jo maanantaina kotona. Mutta kelle sä sun kakarat lupasit? Saitko hyvänkin hinnan?

Mä ainakin kymmenensata maljakoa apua tilasi verkko jostain kaupasta ja hahhaa olikin ne koti kaikki ja sitten voitte tajuta heittää yksi toisen parvekkesta alas. Onneks on raha meillä ja ottaa internetsistä kuva ja laittella ne köyhän katsoa ja kadehtii. Hahhha nauratan kun yhden palstan lukevat niin tyhmiä. hahhaa. T: Pilalla

Mina tana joutu panttaa paljon merkkikoruja ja muumii vaikka mun mies on "joku" miljonaari mut se unohti anta sen amerikanexperss kun se lahti ulkomaille tuomatkalle. Mut sille ei haitta kun se tule jo ensviikolla ja tuo joku uudsi luksusauto mulle ja lapsille joululahjaks et paasta taas shoppaa.

Yhteistyössä