Mul ei kasva kainalokarvat

• Viestiketjun aloittaja karvaton__
  • Ensimmäinen viesti
karvaton__
Oonko ainoo 21 vuotias jolla ei kasva kainaloissa karvoja? Oon muutenki tosi karvaton, en siis ole koskaan höylännyt mitään jalkoja tms. Mut hiukset toki on päässä, mut ei oo mitkää kauheen paksut. Muistan kun yläasteella muut puhuivat karvojen ajelemisesta (jaloista ja kainaloista) enkä kehdannut sanoa että ei mulla ole karvoja, valehtelin ja selittelin miten niitä ajelen yms :D

"pingu"
Oonko ainoo 21 vuotias jolla ei kasva kainaloissa karvoja? Oon muutenki tosi karvaton, en siis ole koskaan höylännyt mitään jalkoja tms. Mut hiukset toki on päässä, mut ei oo mitkää kauheen paksut. Muistan kun yläasteella muut puhuivat karvojen ajelemisesta (jaloista ja kainaloista) enkä kehdannut sanoa että ei mulla ole karvoja, valehtelin ja selittelin miten niitä ajelen yms :D
Mulla on kyllä jonkinnäköitä haiventa kainaloissa, jota sitten "saa" ajella. Mutta sääriä tms en ole koskaan ajellut. Muutaman vaalean karvan takia en ota sitä riskiä, että tilalle alkaisi pukata tanakampaa karvoitusta. Sääriä ja käsivarsia pitää erikseen tihrustaa valoa vasten, jos aikoo nähdä karvat.

hoho
[QUOTE="vieras";23439807]mä olisin vaan tyytyväinen jos olis vaan hiukset, kulmakarvat ja ripset! Kaikki muu karvoitus on turhaa!!![/QUOTE]

Kyllä nyt jokanaiselta pitää viikset löytyä, nih!

Eipä täälläkään paljon sääriä tai kainalokarvoja siistitä. Kun on muutama karva kainalossa, niin ne saa olla oikeasti pitkät, ennenkuin kukaan kiinnittää niihin huomiota. Säärikarvat voin ajaa kerran kesän kunniaksi. Jos muistan.

Täytyykö jonkun ajaa käsikarvatkin? :O

"vieras"
Mulla kasvo aikanaan kainalokarvat ja sit ajelin niitä aika paljon. Nyt en varmaan yli kymmeneen vuoteen oo ajellu, kun ei ne kasva. En tiijä miks lopettivat kasvamisensa. Mutta tyytyväinen oon. Jalkakarvoja ajelen kesäsin sillon tällön, ihan hirveetä kasvua niissäkään ei oo.

Olkaa onnellisia karvattomuudestanne. Mä voisin lahjottaa teille vähän tätä omaa karvaisuutta...

Mä saan ajaa kainalot joka toinen päivä jos haluan niitten pysyvän siistinä. Ja näin ollen dödöä voin käyttää vain joka toinen päivä, koska ajelun jälkeen n. vuorokauteen ei todellakaan kannata mennä laittamaan. Sänki tulee vuorokaudessa, toisena alkaa jo kutittaa.

karvoja liikaa
Sellaisia vähä-tai kokonaan karvattomia kainaloista, alapäästä on kuulemma n. 1% ihmisistä. Ei mikään sairaus, vaan ovat syntymästä alkaen saaneet sellaiset geenit.
Opiskeluaikoinani kämppikseni oli sellainen, ja oltiin silloin 25v. Saunottiin pari kertaa viikossa ja luulin hänen aina ajelleen posliiniksi. Sitten kerran tuli asiasta puhetta ja hän kertoi että karvat ei vaan kasva. Kuitenkin tukka oli hänellä normaali ja pitkä. Kateeksi kävi..

Miä
Eipä täälläkään paljon sääriä tai kainalokarvoja siistitä. Kun on muutama karva kainalossa, niin ne saa olla oikeasti pitkät, ennenkuin kukaan kiinnittää niihin huomiota. Säärikarvat voin ajaa kerran kesän kunniaksi. Jos muistan.

Täytyykö jonkun ajaa käsikarvatkin? :O
Herranjestas, näkisitpä miut :D Kuvittele blondi simpanssi.. Eihän niitä tietenkään täydy ajaa mutta kyllä miä tahdon näyttää ihmiseltä :D Onneks en ole tumma, miut varmaan ammuttais gorillana muuten :p

Yhteistyössä