Muksu puurot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Taina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Taina"

Vieras
Pääsin Hopottajien kautta testaamaan Muksu puuroja, ja haluaisin nyt kysellä muidenkin mielipiteitä puuroista :)
Meillä on kovasti 1-vuotias tykännyt puuroista, varsinkin välipalana olen laittanut tuttipulloon purkin tuota puuroa, jonkun verran maitoa, ja sitten lämmittänyt. Ja kyllä maistuu :D
Onko muilla tämmöisiä ideoita miten oletet käyttäneet puuroja tai mistä puuroista olette tykänneet?

Mulla on nyt 1v3kk poika ja joka aamu ja ilta teemme Muksupuurosta hänelle vellin. Hän ei syö puuroa laisinkaan(iölmeiseti koostumus on hälle ikävä, ei siis syö mitään puuroa)

Laitan tuttipulloon n 3 rkl puurojauhetta ja maitoa päälle niin että velliä on yhteensä tuollaiset 270ml.

Niin ja minun 16v tyttäreni tekee siitä joskus itselleen "tereysjuomaa".Maitoa puurojauhetta ja kaakaota eli kaakaovelliä :) On kuulemma hyvää, itseen ole maistanut. Pienelle en ole antanut tuollaista sekoistusta kyllä :)

Pussi ei ole parasmahsollinen koska sähköistyy ja imee jauhetta ulkopuolellekkin. Joku kiva kaatonokka olisi tosi hyvä purkkeihin

Samoin meilläkin päästiin tutustumaan uudistuneisiin Muksupuuroihin Hopottajien kautta. Puurot sekä vanhat että uudet maistuivat kummallakin lapselle mainiosti, laitoin usein vanhemmalle vanhan puuron ja nuoremmalle uudistuneen. Ovat täysin eri rakenteisia, värisiä ja makuisia! Vanhempi tyttö rakastui puolukkapuuroon, nuorempi poika taas tykkäsi aprikoosi- ja puolukkapuurosta valtavasti.

Hopottajat-suosittelijapalvelu on tässtä suhteessa mainio kanava testata, kommentoida sekä levittää viestiä uudistuneista puuroista. Tässä linkki Hopottajiin, jos kiinnostuitte palvelusta..
Hopottajat

Muksu-puurot jätetään meillä suosiolla kauppaan. Lapsi ei tykkää mausta ja äiti ei tykkää kun on niin litkuja, etteivät kunnolla lusikassa pysy, vaan valuvat ja sotkevat miten sattuu.