Muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joita masentaa tuollainen toisten äitien ilkeys lapsia kohtaan?
Vahditaan ja kytätään, minkäikäiset lapset tulevat virpomaan ja mietitään miten voidaan ilkeillä, jos on omasta mielestä liian iso tai saa liian vähän virpomavitsoja tai liian vähän koristeltuja? Sanotaan lasten koko vuoden ilolla odottamaa noitapäivää kerjäämiseksi?

Olenko liian herkkä? Miksi ihminen on niin paha?

Mä tässä kanssa "naureskelin" mielessäni että pitää varmaan pyytää henkkarit virpojilta, ettei vaan vahingossakaan tule annettua sitä 25 sentin suklaamunaa "yläikäselle";)

Ja mitä niihin oksiin tulee, jokanen koristelee tavallaan. Ymmärrän vallan hyvin jos pikkusen noidan oksassa roikkuu yksi höyhen. Ei meinaan mitään kivaa eikä helppoakaan puuhaa se niiden sulkien liimaaminen... Kauhulla odotan omaa urakkaa, mulle se kuitenkin taas jää:D

Mulle ainakin on ihan sama, millainen virpomisvitsa tulee. Ja montako vitsaa tulee esim. kolmelta oven takana olevalta virpojalta: jokainen saa palkan silti. Silläkään ei ole väliä, saako lapsi itse sanottua lorun vai auttaako esim. mukana oleva äiti. Eikä sillä, onko asuna pelkkä huivi ja essu, vaiko viimeisen päälle noita-asu tai esim. pääsiäistipun puku.
Raja menee siinä, että jos ovelle tulee risu kädessä tavallisissa vaatteissa oleva yläasteikäinen karkkia pyytämään, niin sanon että hae vanhemmiltasi rahaa ja käy kioskilla ostamassa karkkisi.
Mutta yhdellekään pienelle lapselle ei tulisi mieleenkään ilkeillä :o

Yhteistyössä