Hei ja apua!
Miten minä vaihdan tätä vauvan rytmiä? Nytkin on aamu 03.32 ja vauva vaan valvoo. Päivällä nukkui paljon. Tässä välissä oli kaksi yötä, että nukuttiin hyvin, mutta pääsääntöisesti on valvottu, pari päivää sitten vuorokausi putkeen, ja niin taitaa äidille nytkin käydä...
Tämä on niin raskasta! Välillä vauva kitisee, ähisee, itkee ja on täysin kanneltavissa. Huomenna ollaan menossa maitoaltistukseen, kun epäilen suolioireista allergiaa. Mutta voiko tämä tämmöinen valvominen johtua pelkästä allergiasta?Onko kukaan kuullut, että vauvalla olisi jonkinlaisia unihäiriöitä? Kun terkkari jo sanoi, että voidaan harkita vauvan ottamista osastolle, jotta vanhemmat saisivat levätä. Enhän minä tietenkään vauvaani sinne halua....Onko muilla samanaaista? Nyt tarvitsen tsemppausta!
Miten minä vaihdan tätä vauvan rytmiä? Nytkin on aamu 03.32 ja vauva vaan valvoo. Päivällä nukkui paljon. Tässä välissä oli kaksi yötä, että nukuttiin hyvin, mutta pääsääntöisesti on valvottu, pari päivää sitten vuorokausi putkeen, ja niin taitaa äidille nytkin käydä...