Muita yökukkujia?Vauva 2 kk.Maitoallergiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Syys

Jäsen
12.08.2005
91
0
6
Hei ja apua!

Miten minä vaihdan tätä vauvan rytmiä? Nytkin on aamu 03.32 ja vauva vaan valvoo. Päivällä nukkui paljon. Tässä välissä oli kaksi yötä, että nukuttiin hyvin, mutta pääsääntöisesti on valvottu, pari päivää sitten vuorokausi putkeen, ja niin taitaa äidille nytkin käydä...:( Tämä on niin raskasta! Välillä vauva kitisee, ähisee, itkee ja on täysin kanneltavissa. Huomenna ollaan menossa maitoaltistukseen, kun epäilen suolioireista allergiaa. Mutta voiko tämä tämmöinen valvominen johtua pelkästä allergiasta?Onko kukaan kuullut, että vauvalla olisi jonkinlaisia unihäiriöitä? Kun terkkari jo sanoi, että voidaan harkita vauvan ottamista osastolle, jotta vanhemmat saisivat levätä. Enhän minä tietenkään vauvaani sinne halua....Onko muilla samanaaista? Nyt tarvitsen tsemppausta!

No meillä nimenomaan maitoallergia ilmeni huonolla nukkumisella. Ei nyt varsinaisesti valvottu, mutta semmosta jatkuvaa heräilyä, ähinää ja puhinaa oli ja päikkärit onnettomia. Kakka oli myös vihreää limalillua.

Kerta olette menossa altistukseen, niin oletko ollut maidottomalla dieetillä/apteekin korvikkeella? Onko siitä ollut selkeästi apua?

Samanmoista täällä,

tosin en epäilisi maitoallergiaa, kakka normaalia - tosin kakkaa joka päivä ja on löysää-
Mun vauva on kans 2 kk ja isokokoinen , joten alan tässä maissivellikokeilun - josko auttaisi.
Eli jos maito vaan ei pidä vauva nälkää.
Yritin tihennetyillä syötöillä - ei auta. Itsellä tulee maitoa paljonlaisesti - lisäksi oon kokeillut korviketta - kun vauva on hiiidas syömään, syöttö kestää 45-60 min per rinta.
Muuten oon kokeillut kapaloinnjit, unipussit, lämpötyynytg, yöpipot jne jne ja mikään ei auta.
Viime yönä nyt jätin viereenkin nukkumaan, vaan yhtä katkonaista varmaan on.
Epäilemättä sitten aamupäivä nukutaan yöunia ....

Mulla terkkari nevuolassa sanoi että kuuluu tähän ikään, vauvalla paljon uutta ja virikkeitä ja ei osaa rauhoittua . Toisaalta vilkas vauva kehittyy hyvin ja oppii - jos tästä nyt joku lohtu pitää repiä :)

Tsemppiä,
mä muuten oon vielä tän vauvan kans yksin , joten olisi pakko alkaa saada nukkua jotenkin ...

papu & viuviuviu 2 kk ( siis Inka Viola :)

Yhteistyössä