Muita yksinäisiä..

  • Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti
mietin vaan
Onko muita yksinäisiä äitejä? Itsellä on ystäviä kenen kanssa silloin tällöin soittelen ja puistossa näen muita äitejä ja jutellaan, mutta silti koen olevani yksinäinen..Minulla on 1v5kk ikäinen lapsonen ja ihana mies.
 
juu
meillä ei ole puistoa missä käydä..ei asu lapsiperheitä tai ainakaan ketään tutustumisen arvoista..mulla ei ajokorttia..linja-autokaan ei kesällä kulje..hyvin menee..3 muksua onneksi pitää kiireisenä..ja onneksi on tää ihana kaksplussa
 
oma valinta?
ajattelin eilen myöskin aihetta ja jotenkin tuntuu että olen muuttunut aivan erakoksi toisen lapsemme synnyttyä..toisaalta kaipaan seuraa, mutta toisaalta taas en :p en oikein ymmärrä itseäni...toinen asia mikä vaivaa on tämä jatkuva tylsyys, mitä te muut teette kun miehenne tulee kotiin töistä?
 
mietin vaan
me kanssa muutettiin toisella paikkakunnalle ja niin jäi ystävät sinne vaikka kuin yrittää yhteyttä pitää, ni ei se enää sama juttu ole. Vaikka kuin on kyllä ihanaa ku kuulee tutun ihmisen äänen, mutta se on harmillista ku ei näe enää samallalailla ku aiemmin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:
me kanssa muutettiin toisella paikkakunnalle ja niin jäi ystävät sinne vaikka kuin yrittää yhteyttä pitää, ni ei se enää sama juttu ole. Vaikka kuin on kyllä ihanaa ku kuulee tutun ihmisen äänen, mutta se on harmillista ku ei näe enää samallalailla ku aiemmin.
Sama juttu meilläkin ja ennen soiteltiin melkein päiv ittäin ja nyt kummasti mennyt pari viikkoakin ettei kuulu mitään. Ihania ihmisiä ystävät mutta jotenkin tuntuu ettei viitsisi olla aina se joka pitää yhteyttä..äsh. ymmärsitkö mitä tarkoitin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:
me kanssa muutettiin toisella paikkakunnalle ja niin jäi ystävät sinne vaikka kuin yrittää yhteyttä pitää, ni ei se enää sama juttu ole. Vaikka kuin on kyllä ihanaa ku kuulee tutun ihmisen äänen, mutta se on harmillista ku ei näe enää samallalailla ku aiemmin.
Asutko missäpäin? Täällä kanssa yksi yksinäinen äiti. Jotenkin tuntuu että vanhat kaverit on nykyään kauheen kiireisiä eikä sit ehdi koskaan nähdä. Itellä ei olis muutakun aikaa, vaikka kotona onkin kaksi ihanaa poikaa. :)
 
täälläki
Ketään tampereen lähistöltä? sama juttu täällä... toisaalta kaipaan aivan älyttömästi seuraa itelleni ja lapsille, sit taas en jaksa muka mihkä mennä tms :( tylsää!
 
siru
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:
me kanssa muutettiin toisella paikkakunnalle ja niin jäi ystävät sinne vaikka kuin yrittää yhteyttä pitää, ni ei se enää sama juttu ole. Vaikka kuin on kyllä ihanaa ku kuulee tutun ihmisen äänen, mutta se on harmillista ku ei näe enää samallalailla ku aiemmin.
Asutko missäpäin? Täällä kanssa yksi yksinäinen äiti. Jotenkin tuntuu että vanhat kaverit on nykyään kauheen kiireisiä eikä sit ehdi koskaan nähdä. Itellä ei olis muutakun aikaa, vaikka kotona onkin kaksi ihanaa poikaa. :)
Missä päin majailette te?
 
Alkuperäinen kirjoittaja siru:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:
me kanssa muutettiin toisella paikkakunnalle ja niin jäi ystävät sinne vaikka kuin yrittää yhteyttä pitää, ni ei se enää sama juttu ole. Vaikka kuin on kyllä ihanaa ku kuulee tutun ihmisen äänen, mutta se on harmillista ku ei näe enää samallalailla ku aiemmin.
Asutko missäpäin? Täällä kanssa yksi yksinäinen äiti. Jotenkin tuntuu että vanhat kaverit on nykyään kauheen kiireisiä eikä sit ehdi koskaan nähdä. Itellä ei olis muutakun aikaa, vaikka kotona onkin kaksi ihanaa poikaa. :)
Missä päin majailette te?
Me asutaan Jyväskylässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mietin vaan:
Onko muita yksinäisiä äitejä? Itsellä on ystäviä kenen kanssa silloin tällöin soittelen ja puistossa näen muita äitejä ja jutellaan, mutta silti koen olevani yksinäinen..Minulla on 1v5kk ikäinen lapsonen ja ihana mies.
Yksinäiseks tunnustaudun minäkin. Tosin tähän on jo niin tottunu, ettei oikeestaan ees ystäviä kaipaa. Joskus tulee sellainen fiilis että oishan se kiva kun ois ees muutama hyvä kaveri, jos nyt ei ystävää koskaan enää onnistu saamaan. :/
 
vieras
Mä!
Kaipaan myös kauheasti seuraa mutten jaksa ottaa yhteyttä tai tehdä mitään! En käsitä. Kolme lasta omistan. Pitäisikö asennoitua siihen että olen kotihiiri ja lasten kanssa touhuan enkä tarvi kauheammin ystäviä lähelleni. On kyllä puhelinystäviä.
 

Yhteistyössä