Muita tutittomia, pullottomia vauvoja

Hei,
tyttömme on nyt 9kk, eikä ole tuttia tai pulloa ottanut.
Mietin tässä että miten nyt alan vierottaa yösyötöt, kun yöllä tykkää huvitissitellä,
olisko tämä tassuhoito parhain.

Onko kenelläkään samaa tilannetta?

Meillä 6 kk pojalla sama tilanne. Tuttipulloa söi ekan kuukauden, mutta ei sen jälkeen. Tuttia ei ole huolinut koskaan. Tassuhoidolla unikoulua kokeilemme ensi viikolla. Hirvittää jo etukäteen |O .

Meillä kanssa poika tykkäsi tutista pari ensimmäistä kuukautta, mutta siihen loppui se. Tykkää kyllä nykyäänkin leikkiä tuteilla ja järsiä niitä =) Poika on nyt 7,5 kuukautta, enkä ole jaksanut vielä miettiä miten yösyötöt saisi pois. Yöllä tykkää myös vaan roikkua tissillä ja pari yötä olen nyt tehnyt niin, että irrotan tissin heti kun poika ei enää sitä syö. Tämä jo siitäkin syystä, että saattaa puraista aika kipeästi jos muuten vaan oleilee tissi suussa. Jos poika alkaa kitistä annan tissin uudestaan suuhun jne.

Tassuhoito kammottaa sinänsä minua aika paljon, koska ollaan kyllä kokeiltu sillontällön rauhoitella yöllä muuten kuin tissiä antamalla; olen silitellyt ja mies on silitellyt, mutta ei tunnu poika rauhoittuvan siitä yhtään :(

Meillä poika 8kk on myös pulloton ja tutiton ja huvitissittely öiseen aikaan on tuttua. Tassuhoitoa oon miettinyt ja pienimuotoisesti joskus kokeillutkin, mutta poika tuntuu vaan hermostuvan tassuttelusta. En tiiä, mitä tuon kanssa tekis olis vaan niin kiva nukkua jo vähän ehjempiä öitä|O . Kokemuksia yösyöttöjen lopetuksesta kaipaan siis myös minä :wave: .

Yeb
Eipä täältäkään vinkkejä tule.. Tutiton ja pulloton 7,5kk ja hyvin menee. Öisin en koe olevani huvituttina; "herää" ja syö reippaasti 5-10min, irrottautuu ja kääntää kylkeä :D En ole mitenkään miettinyt yövieroitusta.. tai siis oon sen verran ettei sen aika vielä ole.

Tassuilusta meilläkään ei näytä kummempaa apua olevan.

Meilläkin on sama tilanne. Poika on nyt 8kk, eikä huoli tuttia tai pulloa. Pari kuukautta nukkui tosi hyvin, mutta nyt on alkanut aamuöisin käyttää minua huvituttina eli heräilee 15-30 minuutin välein imemään pieniä huikkia ja sit taas torkahtaa. Mekin ollaan ajateltu kokeilla nyt sitä tassuttelua :)

Yhteistyössä