Muita toukokuussa 2003 syntyneitä

miilia
=) meillä 2.5 syntynyt poika. 8kk ikäisestä kiipeillyt joka paikkaa..
nyt alkaa muutamia sanoja tulemaan, mut ymmärtää hirmu hyvin mitä sanotaan (jos on sillä tuulella..).
Taas pukkaa hampaita suuhun :'( kaksin kappalein. Äkänen ja itkunen sen takia koko ajan.
Millä teidän lapsi tykkää leikkiä? Itse mietin jo joululahja ideoita, mikä olis kiva uus lelu, kun ennestää leikkii astioilla ja dublo legoilla? Mikä teillä suosikki??
 
26.5 2003 tyttö :heart:

Vauhtia riittää, mutta osaa jo myös pitkäjänteisiä juttuja esim. isoa nuppipalapelia jaksaa koota alusta loppuun, istuskelee sylissä ja "lukee" kirjoja sekä piirtää innokkaasti. Loukkantumisen taito ei-sanan jälkeen on hallittu erityisen hyvin viimeaikoina. Ihana tyyppi ja nyt seurataan innolla näitä uusia sanoja, joista mudostuu jo pian lauseita...jänskää kuulla, mitä ne jutut neidillä sitten on :heart:

 
jonnuli harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2004 klo 13:51 siirihiiri kirjoitti:
tyttö syntynyt 21.5.03.. puhua pulputtaa ja touhua riittää, onneksi ei kiipeilyä harrasta juurikaan :) *koputtaa puuta*
meidän typy syntynyt myös 210503 Oysissa ja tulee jo paljon sanoja ja jopa lauseita ja tekee paljon itse asioita isonsiskon perässä..syö itse ja pukeekin jo jotain kuin myös riisuu kaikki..jatkuvasti..blääh..yrittää kyl kiipeilläkin siskon perässä ja otsa on kyllä jatkuvasti aika kirjava..
 
Lumikki
Tyttö syntynyt Jyväskylässä 10.5.

Toimelias, mutta ei kiipeilijä. Puhuu paljon, kahden sanan lauseita. Itse syönyt jo jonkin aikaa, pukeminenkin kiinnostaa. Tällä hetkellä tykkää rakennella isoja legoja, piirrellä ja hoitaa nukkeja. :heart:
 
Asriina
Meidän nuorimmainen syntyi 14.5.03 Jorvissa. Tytteli on kova kiipeilemään ja tällä viikolla oppi kiipeämään kerrossängyn yläpetille ja sieltä huutelee äitiä, kun haluaa pois. Onneks ei vielä ole tippunu. Sanoja on jo runsaasti.
 

Yhteistyössä