mä käyn parhaimmillaan kerran viikossa, yksi Kirppis varsinkin on oikein hyväksi todettu ja siellä tavara vaihtuu hyvin. Yleisesti hyvää ja edullista tavaraa =)
Itse myös myyn toisinaan, esim nyt on pöytä.. toiveissa saada hiukka ylimääräistä fyrkkaa
Itse myös myyn toisinaan, esim nyt on pöytä.. toiveissa saada hiukka ylimääräistä fyrkkaa