Muita säännöllisiä Kirppiksillä kiertäviä?

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
mä käyn parhaimmillaan kerran viikossa, yksi Kirppis varsinkin on oikein hyväksi todettu ja siellä tavara vaihtuu hyvin. Yleisesti hyvää ja edullista tavaraa =)
Itse myös myyn toisinaan, esim nyt on pöytä.. toiveissa saada hiukka ylimääräistä fyrkkaa :whistle:
 
Laitanpa tähän samaan..Mikä on ollu paras löytösi lähiaikoina kirppikseltä?Itse käyn myös ainakin kerran viikossa kiertelee pari isoa kirpparia ja vasta löysin muutaman uuden vaatteen pojalle,uusia ja halvalla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mävaan:
Laitanpa tähän samaan..Mikä on ollu paras löytösi lähiaikoina kirppikseltä?Itse käyn myös ainakin kerran viikossa kiertelee pari isoa kirpparia ja vasta löysin muutaman uuden vaatteen pojalle,uusia ja halvalla =)

mäkin enimmäkseen katselen lapsille vaatteita ja leluja ja lähes aina löydänkin hyvää ja edullisesti. itselle myös välillä jotakin vaatetta, nyt juuri talvisaapikkaat hakusessa =)
 
Kyllä me yleensä kerran viikossa kirpparilla käydään, ostetaan mitä vaan halpaa ja hyvää, mutta aika valikoiden, ettei kaapit täyty turhasta rojusta, kuten on silti käynyt =)

Yksi uusimmista parhaista hankinnoista on tuo matkasänky 7e, on alakerrassa pojan päikkärisänkynä =)
 

Yhteistyössä