Muita pian synnyttäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä83

Vieras
Mitkä fiilikset? Mitä vauvalla valmiina?

Mulla on valmiina kaikki muut paitsi pinnasänky. Synnytys jännittää,sekä se,että miten mies pärjää kahden vilkkaan lapsen kanssa kotona :D

Mulla lisäjännitystä tuo RD,en tiedä pääsenkö miten nopeasti kotiin synnytyksen jälkeen ym :/

ja raskausviikkoja siis 35 :) Viimeistä ultraa odotellessa,kysytään samalla sukupuoli jos sattuu näkymään.

Onnea synnytykseen! Itse ehdin synnyttää jo viikko sitten. Mulla oli kans rd ja sen takia piti olla kaksi yötä. Muista syistä jouduin tosin olemaan vielä kolmannenkin. Varusteet oli pitkälti valmiina jo alusta lähtien, koska en ollut ensisynnyttäjä.

No joo,kai täytyy myöntää että tämä on meidän viimeinen lapsi,vaikka olenkin vasta vajaa 30 v :D lapsia siis nyt 2,kolmas syntyy.

Meillä on hiukan ongelmia lapsenvahtien kanssa,joten on mahdollista että synnytän yksin :/

Täällä kans yks pian synnyttävä :) Ensi viikolla laskettu aika. Aika kypsä olo jo, yöt tosi rikkonaisia vaivojen takia. Pinnasänky on valmiina mutta sitä ei oo koottu vielä. 3-vuotias esikoinen odottaa jo innoissaan ;)

Pakko vastailla vaikka onkin vasta rv 24 menossa :) Mutta onhan toukokuu jo "kohta" sinänsä.. :) Meillä on oikeastaan kaikki jo entuudestaan kun esikoinen vasta 1,8v. Vaatteita ym. varmaan kumminkin ostelen vielä vaikka sukupuolikin on sama..

Minullakin on viikon päästä aika sokerirasitukseen.. Jännittää.. :(

mulla la viikon päästä ja just tässä jännäilen et johtaako nää supistukset mihinkään. Tavarat on kyllä hankittuna muttei vielä paikallaan. Perinteisesti mies laittanu ne valmiiksi kun olen ollut sairaalassa. Tämä siis meidän 4.lapsi ja ekaa kertaa mua pelottaa jos synnytys alkaa nyt,en tiedä miksi.

Paljon onnea kaikille :) Täällä vasta rv33. Mullakin tuo rd riesana ja nyt vielä kamala flunssa :( Toivottavasti masukki voi silti hyvin ja malttaa vielä muutamia viikkoja.

Täälläkin yk tuleva mamma, jolla rd. Parin päivän päästä laskettu aika ja muut paitsi sänky valmiina. Tosin pitäis tulla ens viikolla postissa :) Esikoinen tulossa ja musta tuntuu ettei toi synny ikinä :D

mulla laskettu aika ensi viikolla kanssa ja kaikki valmiina sekä äidillä että vauvalla;) ihme kyllä ei ole vaan tullut vaikka on supistellut ja kolme viikkoa sitten lähti jo limatulppakin.:) mut eikö ne kaikki tule tavalla tai toisella ei vissiin oo ketään jäänyt vielä masuu?:D

LA sunnuntaina ja kovasti sais jo tulla. Vähän koko pelottaa. Sänkyä ei vielä oo. Nukkunee vaunuissa ja vieressä aluksi. Onko teillä mitään ennakkooloja ollut, joilla LA iha lähipäivinä? Täällä eilen vatsa tyhyjeni täysin ja pari tuntia tuli suppareita yöllä, mutta sepä siinä. Painaahan tuo kyllä jo kivasti, kävely on ankkamaista ja kivuttomia suppareita tulee vähän väliä.

Mulla laskettuun aikaan pari viikkoa enää. Kaikki kamat on jo, mutta sairaalakassia en oo vielä pakannut. Ollaan menossa la kaverin häihin ja oon niin taikauskoinen, että heti kun pakkaan kassin, niin annan vauvalle luvan tulla ulos :D. Lääkäri sano kyllä viime viikolla, että vaikka vauva on jo ihan kiinnittynyt, niin kohdunsuu on ihan "puikko" ja kova. Että tuskin tulis vielä viikkoihin. Ens viikolla meinasin mennä vyöhyketerapiaan.

Sänky pitäs hakee anoppilasta ja laittaa lakanat ja varmaan ostaa vaippoja valmiiksi. Tosin pääseehän toi mieskin sitten kauppaan jos äkkilähtö tulee :).

Täällä LA 10pv päästä, vaikka vauva kooltaan on viikon etuajassa.
Alaselkä on ollut kipeänä jo pitempään jos sängyssä tai sohvalla makoilee eikä ole kovin montaa mukavaa asentoa. Nukutuksi onneksi saa vaikka vessassa tuleekin ravattua.
Synnytys pelottaa, en ole oikein tajunnut että se on sieltä jo tulossa a valmistautuminen on heikonlaista...

Yhteistyössä