Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

ite oon viikolla 7 nyt. Rinnat on kokoajan kipeet ja sellanen kesto yökötys vähän päällä. Välillä saattaa vähän helpottaa yökötys,mutta aika harviniatsa. Oksentelua ei ollut pahemin. Töissä kerran oksensin ja en oo sen jälkeen oksentanut. Aamusin kyllä tuntuu siltä, että oksennus tulee hetkellä millä hyvänsä, mutta ei sitten tuu. Pitää vaan pakottaa syömään aamullaniin saatan selvitä töihin saakka. Aamusin ei kyllä tee ees teetä mieli, saati sitten kahvia.Iltapäivällä töissä saatan pystyä juomaan kahvia. Väsymys on ollut aika hurjaa. Nytkin on sellanen olo, että voisin mennä nukkumaan. Saisimpa ainakin reilut 11 tunnin unet.
 
Työpävä oli kyllä aika raskas. Aamulla ihan sikapaha olo ja päivällä taas. Välillä tuntu siltä, että nukahan pystyyn :D Nyt vielä vähän koulujuttuja pitäs kirjotella, saa nähä et kui nopeesti saan tehtyä ku nytkin meinaa uni tulla. :D
 
Onnea juuri plussanneille!
Täällä nyt 5+5 meneillään; närästystä, pientä rintojen arkuutta, järkyttävää turvotusta ja pientä etovaa oloa silloin tällöin. Tukisukat on nyt mun parhaimmat kaverit, harmi vaan ku ei oo mitään masutuubia mikä estäis ton mahan turpoamisen. Maha on niin tuvoksis et omat farkut jo kiristää työpäivän jälkeen! Millanenhan raskaus tästäki tulee. Eka neuvola varattuna rv 8 paikkeille perjantaiksi. Jännittää jo!
 
Onko teillä kellään ollut minkäänlaisia oireita suunnilleen kiinnittymisvaiheessa? Eli suunnilleen viikon verran hedelmöityksestä? Kiinnittymisvuotoahan voi esiintyä, mutta entäpä muita oireita? Esim. kuumetta?
 
Täällä kans tein plussa testin lauantaina ja odotus aluillaan..kuvottavaa oloa ja tajutonta väsymystä..välillä ihan normaali olo..sillon iskee ajatus että oonko vielä raskaana :D parin tunnin päästä "onneks" oireet iskee taas :) toinen olisi tuloillaan, ensimmäinen jo 3,5 vuotias.
 
Eilen alko sit töissä sellanen pahoinvointi,et luulin että sisuskalut menee ympäri. En vielä eilen oksetanu,mut tänään sit halailin pönttöä. Onneks meni kerralla ohi. :) Aamut on kyl helppoja, mutta väsymys on palanut taas voimakkaana. :S
 
Mä odotan jo noita pahoinvointeja. Esikoisen kanssa oksensin vain viis kertaa! Nyt sit mennään 6+4, vain sitä turvotusta, lisääntynyttä vessailun tarvetta, veden juontia ja rintojen arkuutta. Niin ja itkeä tihrustan herkemmin. Eilenkin kattelin romanttista elokuvaa ja pakkoha siin oli kunnon itkut tuhertaa. Ja heti sain armottoman pääkivun.

Tää ei oo viel ollenkaan todellista mulle, en vieläkää osaa uskoa et heinäkuussa meillä on pikkuinen! Vielä ku sais tietää kumpi siellä kasvailee :) Uusien vaunujen ja autokaukalon ostoa ollaan suunniteltu :) Pääsee ostoksille!!
 
Mulla jo lieventy viime viikon pahoinvointi :confused: No taitaa olla odotettavissa takaisin kyllä.. Edellisissä raskauksissa ekaa odottatessa oksensin ja pahoinvointi oli kaameaa mutta näissä kolmen viime odotuksen alussa lievempää eikä tarvinut muistaakseni oksentaa ollenkaan,eka olikin tyttö joten eikös se ollut että tytön odotuksessa pahoinvointi voimakkaampaa ;) uskoo ken tahtoo näihin eroihin :) Viimesimmässä tosin kalium arvot oli todella pielessä kun en vaan saanut aikaseksi syödä,huonohkon olon ja vetämättömyyden vuoksi.
Nyt kuitenkin oireina edelleen väsy,vetämättömyys,lievä rintojen aristus,iltaisin tuntuu kuin iho olisi tulessa kun hehkuu,palelu,mielialan vaihtelu,itkuisuus,alavatsan juiliminen,selkäsärky jnejne :D eli oireita riittää. Tänään saan hakea postista mammavaatteet JES! Nyt pitäs suunnata syömään tälle päivää jotain :S
Hyvää viikonloppua kaikille!

[/url] [/IMG]
 
En oikein tiiä mihin tästä kirjoittaisin, en haluis ainakaan uutta viestiketjuu aloittaa.

Olen kaiketi nyt rv 4+6 ja ei hyvä ihme että voi ihmistä pelottaa näin paljon! Olen ihan varma että tää menee kesken. Täällä kun on lueskellut kaikenmoisia viestiketjuja niin tuntuu, että ainakin 80% on ollut km tai useampi. Asiaa ei yhtään auta se, että oon ylipainoinen. Olin ihan varma että meillä menee ainakin vuosi yrittäessä ellei enemmänkin ja toisesta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen nyt kuitenkin ilmeisesti jo tärppäsi. Tuntuu jotenkin etten ansaitse tätä(?). Nyt sitten stressaan km mahdollisuutta niin paljon että varmaan kohta sen takia menee kesken.

Miten te oikein pysytte rauhallisena?
 
Sama ongelma,mielessä koko ajan km mahdollisuus..Johtunee keväisestä kohdunulkoisesta raskaudesta ja luen myös paljon toisten kirjoituksia ja järkyttävän paljon kesken menee alussa :(
Plussauksen jälkeen en moneen päivään edes uskaltanut isolla vessa hädällä ponnistaa etten ponnista vahingossa ulos kohdun sisältöä ja muuta typerää! Vessa paperia on pissalla käynnin jälkeen syynättävä joka valossa että näkis jos verta hiemankaan on jäänyt paperiin. Mutta joka päivä eteenpäin on hieman levollisempi mieli :) Eihän siihen itse tosiaan voi vaikuttaa jos menee kesken niin sehän menee,olisi typerää olla nauttimatta täysin alku raskaudesta nyt kun vihdoin ne kaksi ihanaa viivaa on saatu testiin. :)

*piuu&Masukki 5+3* :heart:
 
Kyl se viel näin alle 12 rv ollessa pieni pelko on takaraivossa jatkuvasti. Mut sitä pitää vaan jotenkin jaksaa luottaa tulevaa, ja jos menee kesken niin ainaki ite miellän sen niin et se oli näin tarkoitettu. Tietty itkun määrää se ei vähennä eikä helpota :/

Edelleen odottelen niitä pahoinvointeja..
rv 6+6
 
Itse tänään plussasin! Aivan häkeltynyt olo vieläkin, tuntuu että onko tää todellista! On kyllä niin odotettu ja toivottu maha-asukki ja pidetään peukkuja, että hän pysyy matkassa koko matkan <3

Oireista sen verran, että on ollu kovia alamahakipuja (niinku mekkamaiset kivut), rinnat ovat olleet hellät ja nälän tunne ainainen. Kuitenkin kun syömään pääsee niin se alkaa sitten etomaan. Ja tuntuu, että maha ois kunnolla turvoksissa.
 
Mulla pahoinvointi menny niin pahaks että parii kertaa joutunu halaileen pönttöä..kamala väsymys,aamusin ei meinaa päästä sängystä.
Täällä kans jännitetään ens viikon ekaa neuvolaa ja toivotaan että kaikki olis hyvin :) <3 meinaa jänskättää..olen tullut ihan vainoharhaseks..miten rauhottaa mieltä? ehdotuksia? muistaako/tietääkö kukaan millon ne verikokeet voidaan ottaa?
 
Mitkä verikokeet? :eek: Oon ihan pihalla.. Täällä olis eka neuvola ylihuomenna, jänniittää. Kuunteleekohan ne sydänäänet neuvolassa? :eek: Ku ekaan ultraan saadaan lähete tuolta neuvolasta. Olis hyvä ees kuulla onko sydänääniä,että vähän rauhottuis itekkin. En ainakaan ite oo kauheesti aina pystynyt olemaan rauhallinen, jotenkin vaan on aatellu että kaikki menee niinkuin on tarkotus. Miula on knas selasta pahoinvointia tullut,että pönttöä on joutunut halailemaan.. Mutta ei onneks oo paljon ollu. Pari kertaa oon oksentanut, onneks en ees joka päivä ja jos oon oksentanut niin kerta on riittänyt, ja sit olo helpottanu.

Mistäpäin riina oot ja paljon viikkoja? :)

prinsessa+sintti 9+1
 
Mulla on ihan alussa, noin viikolla 4-5. Eka neuvolakäynti on joulukuun alussa että sinne asti jännitellään ja pidetään peukkuja!:) Mulle ei onneksi vielä ole tullut pahoja pahoinvointeja, oon selviny tähän asti ellovilla oloilla ja alavatsakivuilla. Ja oon ollu kyllä normaalia väsyneempi.
 
Tervehdys kaikille!

Täällä plussattu vajaa viikko sitten ja ensimmäistä odotellaan heinäkuussa 2013 syntyväksi. Laskujen mukaan olisi menossa vasta 4+5 ja tuo pitäisi olla aika tarkka, sillä olen tikutellut ovulaatioita. Luultavasti siis vain päivällä heittää, jos heittää.

Minulla on ollut kaameita vihlaisuja vatsassa ja ne kai kuuluvat ihan asiaan. Toivottavasti ainakin. Tänään kuitenkin vihlaisuja ei ole juurikaan ollut ja aloin tietysti panikoida, että eilen sattunut aivan järkky vihlaisu olisi tehnyt tuhojaan...makasin selälläni ja aivastin voimakkaasti, jonka seurauksena koko alavatsa kramppasi ja samalla tuntui koko alavatsalla valtava vihlaisu. Kipu meni kuitenkin nopeasti ohi. Mutta säikähdin todella pahasti. Murehdinkohan minä nyt aivan turhaan, en kai aivastamalla voi saada keskenmenoa tai muuta aikaiseksi? : /

Ahdistaa vain, kun ei yhtään tiedä onko vatsassa mitään ja jos on, onko se siellä missä pitääkin. Vielä ei ole asiaa varhaisultraankaan. Odottavan aika on pitkä. :D
 

Yhteistyössä