Muita odottajia Helsingistä/vantaalta

Odottelen itse esikoista ja olisi kiva tutustuu muihin odottajiin tai miksei jo lapsensaaneisiin. :)
Olen 28 vuotias ja mieheni on 35vee. Meillä on pari karvaista kaveria kotosalla. Asustellaan ITä-Helsingissä.
Harrastelen lenkkeilyy, ruoanlaittoa, lukemista, ja sen sellaista.

Annappa kuulua itsestäsi jos haluat elämääsi uusia ystäviä.
 
täällä olis yksi myös esikoistaan odottava itä-helsingistä:) ikää mulla 25 ja mies 29, meillä perheeseen kuulu myös koira-lapsi.
olisi tosiaan kiva saada uusia tuttavuuksia, kun omat kaverit ei vielä ole lapsia juurikaan saaneet. eli jos kiinnostaa niin laita vaikka yv.tä :wave:
*muoks*

niin unohtui tuossa mainita että meillä LA 15.7 ( jo... alkaa jännittämään)
 
Meillä odotetaan toista.Aika lähellä ollaa,pihlajistossa ja autolla/julkisilla pääsee.Itse oon 25 ja mies 34,tyttö kohta 4v ja la 6.8.Meillä karvakuono.Nyt saikulla ja kohta äippälomalla eli aikaa on jonkun verran.Laitelkaa yv:t jos kiinostaa
 
Täällä esikoistaan odottava (laskettu aika syyskuussa) helsingistä. Minä 30 vee, mies muutaman vuoden nuorempi, ja perheeseen kuuluu myös koira =). Ois kiva saada uusia tuttavuuksia, vois yhdessä tehdä jotain kivaa äippälomalla ja miksei aikaisemminkin, vaikka kahvitella, shoppailla tai muuten vaan parantaa maailmaa =). Laitelkaahan yv:tä.
 

Yhteistyössä