Muita nuoria "rupsahtaneita"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voivoi

Vieras
Harmittaa, kun pitäisi olla nuori ja vetreä, niin kunto ei ole kovin hyvä, ja rinnat ovat navassa asti melkeen ja silmän alla on jo ryppyjä. Olen stressaava ihminen, joten en ihmettele vaikka stressiryppyjä olisivat.

Ikää ei vielä 30...kaikilla muilla tuntuu nuo rinnatki koossa olevan ilman raskausarpia,ja löysää nahkaa...en meinaa että kattelisin, mutta kyllä sen huomaa tuolla liikkuessa, kun itse ei voi edes ilman rintsikoita laittaa paitaa :(

:wave:
Täältä löytyy kaikki röllöt ja löllöt, ikää 30v. Samat rupsaukset olleet matkassa jo pitemmän aikaa, kiitos huonon elämän ja valvottujen öiden. Pahin tuskanpaikka on sibeliusrypyt kulmakarvojen välissä - Botoxia, anyone? B)

Elämän jälkiä kovasti tässäkin 30 vuotiaassa kropassa.
Vattannahka rutussa ja tissit on enää kaunis muisto vain :kieh:

Kiitos kohottavien, muotoilevien, hämäävien alusasujen keksijöille :flower:

Ihmisten ilmoille kun lähtee niin kasvot tehden ja tissit päälle- siitä lähdetään :laugh:

eu muuta kuin kuntoilemaan! mulla ikää 45 ja hierojan mukaan (läheinen ystäväni) minun kroppani on paljon paremmassa kunnossa kuin monen 20-30-vuotiaan. Olen kuntoillut ikäni ja pysynyt aina hoikkana.

Mulla on kahden raskauden ja -imetyksen jäljiltä rinnat... hmm... kuinkas kuvailisin....
Tulee mieleen 80v. mummun tissit :laugh: Löysää nahkaa, vauvakin saa tosi hyvin nipistettyä mua siitä löysästä ihosta :kieh:

Arpia löytyy kyllä alamahasta, lanteilta, jaloista.. Mut suht sinut olen niiden kanssa. Mahaan jäänyt löysää nahkaa.
Heti kun saisin itteeni niskasta kiinni kunnolla, koittaisin saada mahaa pienennettyä.
Sinänsä kiloja ei ole enempää jäänyt, toki tiputettavaa ois vähäsen. Löysää löytyy juuri tuosta mahan seutuvilta :snotty:

Ja ikää vajaat 25v, lapsia 2 (2v1kk ja 8kk)

Täällä kanssa hinkit jo roikkuu, eikä ole kyllä mikään kaunis näky näillä f-kupeilla... Maha on löllykkä parin lapsen jäljiltä ja takapuolessa on selluliittimuhkuroita vaikka muille jakaa :/ Oon kyllä harkinnu, että jos lottopotti tulis niin kävisin ainaskin nää tissini pienentämässä...

Alkuperäinen kirjoittaja jees:
eu muuta kuin kuntoilemaan! mulla ikää 45 ja hierojan mukaan (läheinen ystäväni) minun kroppani on paljon paremmassa kunnossa kuin monen 20-30-vuotiaan. Olen kuntoillut ikäni ja pysynyt aina hoikkana.

Öh, mene pois :/

Mulla likkakaveri 38v ja kropassa ei yhtään selluliittia, muodot kohdillaan ja ihokin pysynyt rypyttömänä ilman edes kosmetologikäyntiä. Itse olen 31.. iho ohutta kuin paperi välillä.. pieniä ryppyjä.. maha on sellumaha.. pylly sellupylly ja polvet läskit. Vartaloni voisi olla 50 vuotiaan :(. En ole silti ylipainoinen.. = 164cm ja 63kg.

Mistä tiedän tämän.. => Otimme äsken yhdessä aurinkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
siis voiko kukaan imettäjä muka olla enää ilman liivejä?? eeeeen usko :D pakostihan tissit rupsahtaa venyy ja kulahtaa ku imettää

ei kaikilla ei :snotty: kateus iski niille :D
Mulla kyllä maha palautuu hyvin raskauden jälkeen ( kop kop ainakin tähän mennessä ) ... ekan imetyksenkin jälkeen tissit oli viel kunnossa.. mut nyt.. blaah .. 4 tulossa ni ei paljoo naurata :snotty: :kieh: :D

ikää kohta 19 ja tissit on aina ollut pienet ja nyt imetyksen jälkeen vielä pienemmät, eli ilman liivejä en yksinkertasesti ilkee kulkee. Maha nyt on sekin mikä on, roikkuu ja löllyy. Tummat silmänaluset löytyy täältäkin useasti eikä peili oo paras kaveri. mut minkäs teet kun laiska on.

Kyllä se on kuule susta itsestäsi kiinni. Liikunta ja ruokavalio on kaiken a ja o. Itselläni on kolme lasta ja kroppa on nyt paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia. Mutta se vaatii työtä, eli säännöllistä liikuntaa.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
ikää kohta 19 ja tissit on aina ollut pienet ja nyt imetyksen jälkeen vielä pienemmät, eli ilman liivejä en yksinkertasesti ilkee kulkee. Maha nyt on sekin mikä on, roikkuu ja löllyy. Tummat silmänaluset löytyy täältäkin useasti eikä peili oo paras kaveri. mut minkäs teet kun laiska on.

ja muoks. tuohon vielä päälle tietenkin raskausarvet (maha,tissit,perse ja reidet) ei tosin kovin pahat ja selluliitti mitä inhoon et voisin ottaa ja kirveellä pätkästä palat pois näistä kelen läskeistä!

Kun en ole kuntoilijatyyppiä, en vaan saa itteä niskasta kii vaikka yrittäisin. Hyötyliikuntaa kyllä harrastan. Olen aina ollut silikoneja vastaan, mutta kieltämättä tulee haaveiltua niistä. En kuitenkaan pystyisi semmoiseen leikkaukseen mennä,yök.

Tisseistä on tosiaan vauvan hyvä napata kiinni...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kun en ole kuntoilijatyyppiä, en vaan saa itteä niskasta kii vaikka yrittäisin. Hyötyliikuntaa kyllä harrastan. Olen aina ollut silikoneja vastaan, mutta kieltämättä tulee haaveiltua niistä. En kuitenkaan pystyisi semmoiseen leikkaukseen mennä,yök.

Tisseistä on tosiaan vauvan hyvä napata kiinni...

Niin...en minäkään ollut kuntoilijatyyppiä...mut nälkä kasvaa syödessä kun huomas miten kroppa alkoi kiinteytymään. Valitettavasti mitään poppaskonstia ei ole olemassa, jostain on aloitettava. Mullakin tissit roikkui, aloin käymään pilateksessa ja jumpassa niin rintojen muoto muuttui!!! Nyt ne on sellaset pystymmät, eikä riippurinnat. Tosin mulla on B-kuppi.