Muita nuoria "rupsahtaneita"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikä tisseihin taida kuntoilu auttaa...

Auttaa, rintalihasliikkeet, salilla käynti jne.

ei kuitenkaan niin paljoa ettäsais sen kaiken löysän nahan pois.. siihen tuskin auttaa muu ku kirurginveitsi. Mut ei se kai niiiiiiiiiiin paljoa maksa mun ei ota niitä silikoneja.

No ei...riippuu tietenkin "tapauksesta" mutta kyllä liikunnallakin saa tuloksia.

ei kuitenkaan niin paljoa ettäsais sen kaiken löysän nahan pois.. siihen tuskin auttaa muu ku kirurginveitsi. Mut ei se kai niiiiiiiiiiin paljoa maksa mun ei ota niitä silikoneja.

No ei...riippuu tietenkin "tapauksesta" mutta kyllä liikunnallakin saa tuloksia.

Nahka ei kiinteydy. Olen neljän mukulan jälkeen treenannut vatsalihakset näkyviin ja kroppa on tikissä. Tissit vaan roikkuu

Ei tulis mullekaan mieleen olla ilman rintsikoita, on sen verran povella kokoa... Maan vetovoima ja raskaushormonit on ehneet tehtävänsä. Maha on täynnä raskausarpia, mut ei nekään mua haittaa... Ei äidin tarvikaan näyttää timmiltä teiniltä, saa näyttää naiselta. :) (enkä nyt tarkota, ettei timmit näyttäs naisilta :) )

Mäkin 28-vuotias ja kaikki paikat roikkuu. Vatsassakin sellainen "nahkatasku", joka laihduttaessa roikkuu melkein karvoituksen päällä :D IHANA! Tästä syystä mä ylläpidän tällaista 5-10 kilon ylipainoa. Ei roiku nahat niin pahasti :) Ja tiekste mitä? Mä oon tyytyväinen itseeni. Tai ei tää mua ainakaan häiritse, vaikka ryppyä ja arpea ja roikkuvaa löytyy jo melkein joka paikasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinennnnn:

Nahka ei kiinteydy. Olen neljän mukulan jälkeen treenannut vatsalihakset näkyviin ja kroppa on tikissä. Tissit vaan roikkuu

:o Mulla ainakin vatsanahka joutui paljon kovemmalle paineelle kuin rinnat. Jotta miksi vatsa sitten palautuisi mutta rinnat eivät, vaikka rinnoilla ei ole ollutn. 3 kiloista taakkaa sisällään?

tummat silmänaluset olleet aina, mutta nyt tulleet silmäpussitkin ! rinnat pienet, eivät roiku mutta valuneet alas ja vaakatasossa piiloutuvat kainaloihin. mahassa ei raskausarpia mutt a kamala löllö pallo.. tukkaa lähtee tuppoina, iho kesällä hyvin rasvainen ja talvella rutikuiva + ekat rypyt näkyvissä.. ikää29, yksi lapsi 6kk

Mä olen melkeen 30 vee ja mun kroppa ei oo koskaan ollu niin hyvässä kunnossa kuin nyt. Selluliittiä ei ole ja tissit on paremmat kuin nuorena. Rypyttömänäkin oon vielä säilynyt.
No yksi ikävä ikään liittyvä piirre mullakin on... Hiukset on alkaneet harmaantua... Onneksi vielä tepsii väripurkki.

Alkuperäinen kirjoittaja kade:
Mulla likkakaveri 38v ja kropassa ei yhtään selluliittia, muodot kohdillaan ja ihokin pysynyt rypyttömänä ilman edes kosmetologikäyntiä. Itse olen 31.. iho ohutta kuin paperi välillä.. pieniä ryppyjä.. maha on sellumaha.. pylly sellupylly ja polvet läskit. Vartaloni voisi olla 50 vuotiaan :(. En ole silti ylipainoinen.. = 164cm ja 63kg.

Mistä tiedän tämän.. => Otimme äsken yhdessä aurinkoa.

Oletpas ylipainoinen. Pituutta minulla samanverran mutta painoa 17kg vähemmän.

mä tunnen muutamia äiti-ihmisiä joista ei ikinäikinä uskois et heillä on lapsia jos kropan perusteella pitäis päätellä... yks mun parhaista ystävistä on 30v, aivan timmi, ei käy salilla eikä kuntoile muutenkaan juurikaan, kävellen heittää kauppareissut jne, pitkät, paksut, punaiset hiukset ja kaunis ruskettuva iho.. ja kolme lasta joista 2 jo koulussa ja yks taapero.....
kyllä tekee välillä tiukkaa kun pitäis sen kanssa vaikka rannalle lähtee kun itelle ei tartu aurinko yhtään ja pelkkä vilkaisu sipsipussiin tuo heti kilon lisää ja kaikki yhtä löllöö vaikka päivittäin lenkkeilen ja teen viikossa muutaman kerran vatsalihaksia yms. ja mulla 1 lapsi..

tasan ei käy onnenlahjat!!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinennnnn:

:o Mulla ainakin vatsanahka joutui paljon kovemmalle paineelle kuin rinnat. Jotta miksi vatsa sitten palautuisi mutta rinnat eivät, vaikka rinnoilla ei ole ollutn. 3 kiloista taakkaa sisällään?

Mulla on palautunut kiinteäks ja pieneks n. 10kk tekemättä mitään.
Nyt tosin oon alottanu salilla käynin.. paitsi nyt raskaana ollessa, niin aion sitä jatkaa.Tissit ei palautunut enää toisen jälkeen.C-kuppi oli ennen raskauksia, ja ne kasvoi joka imetysken aikaan ihan tajuttomiks.Siks ei varmaan palautunut kun nahka antoi paljon periks kun maitoa tuli paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mulla likkakaveri 38v ja kropassa ei yhtään selluliittia, muodot kohdillaan ja ihokin pysynyt rypyttömänä ilman edes kosmetologikäyntiä. Itse olen 31.. iho ohutta kuin paperi välillä.. pieniä ryppyjä.. maha on sellumaha.. pylly sellupylly ja polvet läskit. Vartaloni voisi olla 50 vuotiaan :(. En ole silti ylipainoinen.. = 164cm ja 63kg.

toivottavasti oli provo, sillä 164/63 täysin normaalipaino ! t.165cm/67 kg

Alkuperäinen kirjoittaja tinttu:
mä tunnen muutamia äiti-ihmisiä joista ei ikinäikinä uskois et heillä on lapsia jos kropan perusteella pitäis päätellä... yks mun parhaista ystävistä on 30v, aivan timmi, ei käy salilla eikä kuntoile muutenkaan juurikaan, kävellen heittää kauppareissut jne, pitkät, paksut, punaiset hiukset ja kaunis ruskettuva iho.. ja kolme lasta joista 2 jo koulussa ja yks taapero.....
kyllä tekee välillä tiukkaa kun pitäis sen kanssa vaikka rannalle lähtee kun itelle ei tartu aurinko yhtään ja pelkkä vilkaisu sipsipussiin tuo heti kilon lisää ja kaikki yhtä löllöö vaikka päivittäin lenkkeilen ja teen viikossa muutaman kerran vatsalihaksia yms. ja mulla 1 lapsi..

joo, minulla myös kaksi ystävää joilla raskaudet näkyvät vain isoista riippareista.. muuten niin laihoja että mahtuvat lipputangon taa piiloon ! eikä kumpikaan käy salilla tms, syövät normaalisti.. itse ei tarvitse kuin syödä herne ja kylillä puhutaan että raskaana on (niinkuin avomieheni asian ilmaisee) :D

Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
Alkuperäinen kirjoittaja tinttu:

joo, minulla myös kaksi ystävää joilla raskaudet näkyvät vain isoista riippareista.. muuten niin laihoja että mahtuvat lipputangon taa piiloon ! eikä kumpikaan käy salilla tms, syövät normaalisti.. itse ei tarvitse kuin syödä herne ja kylillä puhutaan että raskaana on (niinkuin avomieheni asian ilmaisee) :D

:D

Jeps, täällä yksi 24v. kolmen lapsen mamma, olen tosi rupsahtanut :(
Pahimmat on nämä tissit, ne tosiaan on kuppia G ja suurin osa on nahkaa kolmen imetyksen jäljiltä, enää pari senttiä matkaa napaan....
Joku kun kysyi että miksi sitä ihoa jää niin paljon niin mulla ainakin vatsanahka venyi hurjasti ja maha oli nyt edelliselläkin kerralla ihan järkyttävän iso, se "vauvapussi" sitten iloisena heiluu ja lepattaa tuulessa kun vauva on syntynyt!
Itse vaan laitan sen rullalle ja tungen alushousuihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja WildRose:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:

toivottavasti oli provo, sillä 164/63 täysin normaalipaino ! t.165cm/67 kg

Täyttä totta, mitä laihempi sen parempi. Jos painaisin 63 niin olisin tosi läski. Yök!

Minulla ei näkynyt vielä toisen lapsen jälkeen missään kuin arvissa. Sitten kolmannen lapsen raskausaikana lihoin. Sen seurauksena reidet levesivät ja alkoivat pussittaa, samoin vatsa ja rinnat. 24-vuotiaana.

Vatsa on ihan hyvällä alulla kiinteytymässä, mutta rintojen palautumista saa vielä odotella. Imetyksen jälkeen vielä vuodenkin voi olla epätoivoinen olo, mutta kyllä ne siitä vielä piristyvät, kun muistaa treenata rintalihasta. Treenaamisesta on nopea apu koko vartalolle, kun sillä saa luonnon oman korsetin kuntoon :)