muita naisia

• Viestiketjun aloittaja ei yh-äidiksi
  • Ensimmäinen viesti
ei yh-äidiksi
Onko muita naisia jotka eivät halua jäädä yh-äidiksi vaan tekevät mitä tahansa liittonsa eteen?ajattelen että koska mies halusi lasta kovemmin kuin minä ja lupasi auttaa hoidossa yms.niin nyt saa lunastaa lupauksensa.

vieras

Teen kaikkeni niin kauan kuin on kunnioitusta ja rakkautta ja halua olla yhdessä. Jos miehellä näitä ei enää olisi, vaan tekisi mitä lystäisi ja kohtelisi minua huonosti, niin jättäisin ilman muuta hänet. En koskaan halua lapsilleni kotia, jossa vanhemmat voivat huonosti eivätkä rakasta toisiaan.

hankala tilanne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä rakastan miestäni hän ei minua mutta haluan yrittää.
tilanne on varmasti tosi raskas sun kannalta ja sun miehes kannalta kai myös. mutta mielestäni teet oikein kun haluat yrittää. helppoa tai hauskaa se tuskin on, mutta joskus helpottaa jo ajatella ettei meille ole luvattukaan onnellista elämää. toki elämä voi välillä olla sellaistakin, mutta...asiathan voi muuttua ja mieskin huomata perheen arvon myöhemmin. ei kai se nyt tällä hetkellä paljon lohduta...

Mä en alistuis "palvoon maata miehen jalkojen alla" pitääkseni avioliittoni kasassa. Jotenkin kuulostaa siltä, et sillon nainen on täysin tossun alla ja miestä miellyttääkseen tekee tosiaan mitä vain, jotta miehellä pysyis mielenkiinto yllä. Eihän se parisuhde niin toimi.

Parisuhde vaatii sen että MOLEMMAT yrittää, rakastaa ja kunnioittaa toista. YHDESSÄ hoidetaan parisuhdetta ja liittoa. ja pidetään perhe kasassa. Ei niin et nainen yrittää kaikkensa, jotta mies viihtyy. Jos on yhdessä perhe perustettu, niin se yhdessä hoidetaan.

Joskus kai se rakkaus sit vaan voi loppua, mutta ei se siitä mikskään muutu et toinen yrittämällä yrittää saada sen toisen tuntemaan rakkautta. Mitä se sellainen parisuhde ja rakkaus on? Toisen tossun alle vaipumista.... Jos tunteet kuolee, on kai parempi antaa toisen mennä, eikä pitää yllä kulissiliittoa. Enkä tarkoita, etteikö avioliittoa pitäisi koittaa YHDESSÄ pelastaa, mutta sitä pitäisi molempien haluta! Ja jos se ei onnistu, niin toista ei voi kahlita, vaan pitää päästää irti. Niin vaikeaa kuin se onkin.

ap
Siinä tapauksessa ettei mieheni haluaisi yrittää minun kanssani enään niin hänen tulisi olla valmis jäädä yh-isäksi mutta koska lapsi vielä pieni niin parempi olla vielä yhdessä ja kun lapsi isompi niin voi sit jäädä isälleen.

minä...
Mä teen koko ajan kaikkeni että miellyttäisin miestä, mutta kaiken teen silti väärin ja mies vain ilkeilee, haastaa riitaa ja alistaa mua. Välillä sen ollessa hyvällä tuulella on tosi ihana ja mukava mulle ja sanoo rakastavansa jne. Mut sit ku on huonolla tuulella millään ei ole sille väliä, sille on ihan sama ollaanko yhessä vai ei, ei jaksa keskustella ja sanoo vaan mulle et hanki parempi mies sitte jos ei kelpaa. Minkään ei myönnä olevan hänen syytä vaan kaikki on aina mun syytä ja mun pitää siltä anella sopua ja pyydellä anteeks vaikka se olisi mulle sanonut tosi pahasti.
Ja siltikkään mä en halua jäädä yh-äidiksi, vaikka välillä se kieltämättä houkuttaisi...

vierailevavieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä en alistuis "palvoon maata miehen jalkojen alla" pitääkseni avioliittoni kasassa. Jotenkin kuulostaa siltä, et sillon nainen on täysin tossun alla ja miestä miellyttääkseen tekee tosiaan mitä vain, jotta miehellä pysyis mielenkiinto yllä. Eihän se parisuhde niin toimi.

Parisuhde vaatii sen että MOLEMMAT yrittää, rakastaa ja kunnioittaa toista. YHDESSÄ hoidetaan parisuhdetta ja liittoa. ja pidetään perhe kasassa. Ei niin et nainen yrittää kaikkensa, jotta mies viihtyy. Jos on yhdessä perhe perustettu, niin se yhdessä hoidetaan.

Joskus kai se rakkaus sit vaan voi loppua, mutta ei se siitä mikskään muutu et toinen yrittämällä yrittää saada sen toisen tuntemaan rakkautta. Mitä se sellainen parisuhde ja rakkaus on? Toisen tossun alle vaipumista.... Jos tunteet kuolee, on kai parempi antaa toisen mennä, eikä pitää yllä kulissiliittoa. Enkä tarkoita, etteikö avioliittoa pitäisi koittaa YHDESSÄ pelastaa, mutta sitä pitäisi molempien haluta! Ja jos se ei onnistu, niin toista ei voi kahlita, vaan pitää päästää irti. Niin vaikeaa kuin se onkin.
Tää oli iha huipusti kirjoitettu.
Meillä kaikki kaatu vain yksi kaunis päivä, mies haluaa erota. Ei kuulemma enään halua olla yhdessä. Ja minä en tiedä mitä teksi. Ihan sekasin vieläkin. Ja tuokin niin totta että ei liittoa voi pelastaa jos toinen ei todellakaan tee asian eteen mitää.
Pelottaa mitä arki tuo tullessa kun avioliittoa takana jo reilu 8 v...

Yhteistyössä