Muita naisia jotka tykkäävät jääkiekosta, tuntevat jotenkuten säännöt.....

Olen heitä kyllä tuolla halleilla nähnyt vaikka olenkin vain 2 krt käynyt katsomassa sm-liigaa. Viime keväänä kävimme suomi-venäjä- ottelussa. En kannata oikein kumpaakaan koskaan heti aluksi. Katson kummat pelaavat puhtaammin ja yrittävät kaikkensa. Maalit sitten ovat joskus niin kauniita...jopa tässä suomen liigassa.

siis vain 2krt tällä kaudella
 
IhanaValo
:wave: En jaksa sm-liigaa seurailla, mut maiden väliset ottelut seuraan kyl, etenkin ne missä Suomi pelaa :)

Niin ja siis ihan kotisohvalla seuraan..oliko kyse vaan halleilla otteluita katsomassa käyvistä?
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
:wave: Mä käyn otteluissa aina kun vaan mahdollista, viime mm-kisoissa kävin viidessä pelissä, 2009 mm-kisoissa kävin Sveitsissä. Asun Ruotsissa niin sm-liigaa pääsee harvoin katsomaan, mutta Elitserieniä seuraan enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
Mua kiusataan tuolla toisessa ketjussa.. oon surullinen, enemmänkin harmaat... mutta kuitenkin.. :( että olisin joku satuilija, joka on joku palstalta poistunut henkilö.. ja minä sitten olen muka hän. älä vaan moDota kannata :D
 
parin tunnin päästä alkaa taas sm-liiga, jos siellä ois joku peli niin ostan vaikka minusta hinta on kallis. olen vähän pihi. En muuten, mutta kun olen sänkypotilaana eikä ole mitään tekemistä. :)
 
Sen jälkeen kun me muutettiin pois Tampereelta on kiakon seuraaminen paikan päällä vähentynyt huomattavasti (paitsi junnupelien). Eniten on viime vuosina tullut katottua NHL-pelejä, ja nyt pääsis paikan päällekin kunhan nyt vaan pääsisivät sopuun.
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
SM-liigat on vähän jääny taka-alalle, mutta kiekon MM-kisat on mulle toinen joulu!
Säännöt selkeet.
 
Viikatetta sitten varmasti ärsyttää tuomarivirheet.. törkeät sellaiset..

voi ei miten huonoa tuuria endless sacrifice! nyt sm-liiga on hienompaa kun ne heput on täällä mutta olishan se nyt parasta saada se NHL käyntiin.
 

Yhteistyössä