Muita naisia jotka haluavat aina seksiä?

Siis aina.. Mä en oikein käsitä miten aina tekee mieli ja aina valmis.. En tarkota et aina sillain valmis et märkänä valmiudesta, vaan ehdotus riittää ja panetus iskee heti..
Ajattelen seksiä niin alkaa heti tekee mieli jne..

meillä niin päin ettei mies läheskään aina anna/halua...

Muilla näin??

Sitten jos en saa tai mies ei kotona ym. niin masturboin aika usein ennen nukkumaan menoa..

Joskus ois kieltämättä kiva kun ois miehellekkin jotain haastetta lämmitellä ja ehdotella , eikä aina niin et heti 100 lasissa messissä... :ashamed: :D :p

haluton
voi olisipa mullakin haluja koko ajan. rassaa kun mies haluaa ja itse on kuin kylmä lahna.ei tasan käy onnen lahjat.ei ole kiva miehelle selkää kääntää ja sanoa et mua väsyttää tai ei tee mieli.

kathryn
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 16:29 jep jep kirjoitti:
Siis aina.. Mä en oikein käsitä miten aina tekee mieli ja aina valmis.. En tarkota et aina sillain valmis et märkänä valmiudesta, vaan ehdotus riittää ja panetus iskee heti..
Ajattelen seksiä niin alkaa heti tekee mieli jne..

meillä niin päin ettei mies läheskään aina anna/halua...

Muilla näin??

Sitten jos en saa tai mies ei kotona ym. niin masturboin aika usein ennen nukkumaan menoa..

Joskus ois kieltämättä kiva kun ois miehellekkin jotain haastetta lämmitellä ja ehdotella , eikä aina niin et heti 100 lasissa messissä... :ashamed: :D :p

Mulla sama tilanne. Tai ettei sen toisen tarvitse kuin tulla lähelle niin olen valmis. Ja jos mulle tulee halu niin mies kyllä tyydyttää tavalla tai toisella. Mutta homma ei toimi toisinpäin. Se voi naureskella kuinka sitä illalla halutti, mutta mä sanoin kuinka piristävää olis suhteessa jos toinenkin tekis alotteita tai haluis itseään hyväiltävän. Tulee semmoinen olo että minunkin pitäisi tukahduttaa haluni, kun mieskin siihen pystyy. Olen huomannut että hän vieroksuu leluja seksissä ja toisen hyväilyä. Ja sanoo mulle että hänelle tulee kyllä halukkaita jaksoja, ja mä en sitä torju jos se tekee aloitteen. Mutta se sano että liika on liikaa. Mikä sitten on liikaa. Ei se halu kysy aikaa tulla. Jos mulla kierron aikana on yksi hullu viikko kun haluttaa päivittäin, niin minusta se ei ole liikaa. Koska sitten tulee kuitenkin viikko kun täti kurvaa paikalle. Mulle sopii seksi aina vaikken sillä tuulella ole. Eikä vastenmielistä ole suuseksi tai miehen hyväily. Ja mua kiihottaa ihan julmetusti katsella kun mies tuottaa itselleen orgasmin. Mä olen varmana outo, ja mieskin joskus sanoi ettenkö mä mitään muuta ajattele.

.. ja oikeestaan kaikista pahinta tässä on se että mä puhun siitä seksistä ja paljon puhunkin! Jos mua panettaa niin oon vähä väliä ukossa kiinni ehdottelemassa jne..
Mies sanookin että mä olen ihan mahdoton!
Just toissapäivänä sano että olis kiva jos häntä ehtis alkaa joskus pa.nettaa niin paljon että ehtis alkaa vonkaamaan, mut ei ku mähän teen sitä harvase päivä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 22:42 vieras kirjoitti:
ihana kuulla että on muitakin jotka aina valmiina..niin tottunut kuuntelemaan kaverielta kun mies aina vonkaa ja itseään ei haluta..meillä se vonkaaja olen aina ollut minä :D
Samat sanat! Tiedän tasan yhden pariskunnan meidän lisäksi, jossa nainen on myös se aktiivisempi osapuoli.

Mua ainakin suutuutta ja ahdistaa kun saa olla koko ajan kärttämässä! Ja toinen ei jaksa!! Voisin hyvin sekstailla joka ilta ja välillä päivälläkin, mutta miehelle riittää kerta viikkoon hyvin. Aaaagrrhh! Onneksi sentään laatu korvaa määrän tässäkin asiassa :LOL: Että sen avulla jaksan... On kuitenkin sitten jotain hyvää mitä odottaa! Mutta oikeesti mies on tällä hetkellä vasynyt töiden takia. Paras antaa nukkua kunnon unet, niin sitten sitä taas jaksaa.

Mutta silti, suututtaa kun tuntuu, että TOISTEN miehet haluaa aina....

hotttmamma
mulla sama juttu...
mies sanoo et oon välillä ahistelia..ku oon kiinni siinä..leikki mielessä..välillä suutunki jos en saa...:)
mut kyllä seki on iha innokas mut ei kummiskaa niiku mä..
onkoha tää joku sairaus :D :D :D

alabama
Meillä myös näin.Hävettää oikein. :ashamed:
Kuukaudesta joku pari viikkoo niin hormoonit hyrrää niin kovaa melkein itkettää.Ja sitten taas välillä..Ei moneen viikkoon innosta sit pätkääkään.
Alkuaikoina oli aika vilkasta makkarin puolella mutta nyt kun on useampi vuosi jo takana niin ei mies oikein enää innostu.Kyllä se hyvinkin seksuaalinen olento on mutta työt kuulemma imee voimat.Ymmärrän kyllä sen,mutta harmi se silti on :whistle:

clivia
On muitakin,mä olen sellainen.
Onneksi on rakastaja joka tulee kun pyydän ja jolla on samanlaiset seksihalut.Ensimmäinen ja ainoa mies joka on innolla mukana eikä ksokaan sano mulle ei. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2007 klo 11:51 clivia kirjoitti:
On muitakin,mä olen sellainen.
Onneksi on rakastaja joka tulee kun pyydän ja jolla on samanlaiset seksihalut.Ensimmäinen ja ainoa mies joka on innolla mukana eikä ksokaan sano mulle ei. ;)
No sellasen rakastajan mäkin aion hankkkia... :whistle: ;)

kathryn
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 08:38 jep jep kirjoitti:
.. ja oikeestaan kaikista pahinta tässä on se että mä puhun siitä seksistä ja paljon puhunkin! Jos mua panettaa niin oon vähä väliä ukossa kiinni ehdottelemassa jne..
Mies sanookin että mä olen ihan mahdoton!
Just toissapäivänä sano että olis kiva jos häntä ehtis alkaa joskus pa.nettaa niin paljon että ehtis alkaa vonkaamaan, mut ei ku mähän teen sitä harvase päivä!

noin se mies meilläkin sanoo. ettei sitä kerkiä haluttaa ja se haluis kans joskus ottaa mut. olen ymmärtänyt että syö hänenkin haluja kun aina on tarjolla. vaikka se hyväily olis pelkästään mun hyväilyä eikä hänen laukeamista.

Juu, täällä vähän sama juttu ollut, minä olen hyvinkin innokas seksin suhteen... mies kesällä hyvin väsynyt, talon rakennus ja omat työt, ja meidän seksielämä oli kyllä laimeaa,josta minä jo meinasin hepulin saada kun mun väsymys ei vie seksihaluja ollenkaan, oikeastaan päinvastoin. Tiedän sen siitä että väsynyt olen ollut, meille kun syntyi vauva kesän alussa...Nyt stressi helpottanut, seksielämä kukoistaa taas, ei kyllä voida jokapäivä kun mies matkatöissä, mutta ei se haittaa kun todellakin laatu korvaa jossakin suhteessa määrän. Ja mä ole todellakin jättäny siitä seksistä marisemisen ja annan miehen tehdä aloitteen ja sitte joskus jos vaan pystyn hieman pitkitän, en heti hyökkää kimpuun, sanon vaikka et mun pitää tehdä joku asia ensin, sitte saatan vähän käydä kiusaamassa, hipaisen etumustaa, suutelen niskaa ja nostatan miehen himoa... ja omaa. Ja minkälainen on lopputulos, saatte itse kuvitella :p

Yhteistyössä