Muita metsämies-isiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka teillä juhlitaan isänpäivää näin metsästyskaudella?
Harmittaa lasten puolesta, kun iskä viettää sunnuntain metsällä. Juhlitaan jo tänä iltana, jos eivät saa hirveä, jos saavat juhlitaan sitten kun isi on kotona.
Vaaritkin kaikki metsällä. Meillä ei juhlittu koskaan isänpäivää, kun itse olin pieni. Isä oli aina jahdissa :(

vietetään vapaapäivää,annetaan hirvienkin viettää isänpäivää=) en kyllä muista että meillä ois oma isäkään ollut koskaan isänpäivänä mettällä.

:wave:
Sekä isi, että etenkin pappa on metsämiehiä.
Mutta koskaan ei niiden porukka ole hirvimetsällä isänpäivänä. Kyllä isänpäivä on tärkeämpi. Onneksi.

Juhlistetaan siis päivää ensin viemällä isille aamupala sänkyyn, iltapäivällä mennään miehen vanhempien luo syömään mehtopaistia a la appiukko ja sieltä sitten mun vanhempien luo kakkukahvittelemaan =)

on tänään hirvipeijaiset ja miehet huomenna "kotona viettämässä isänpäivää" Arvatkaa vain kuinka aamupäivän puoli päivästä sujuu?

Ottaa aivoon koko harrastus...

Meillä on isänpäivä yleensä "rauhoitettu" jos lupia on vielä ollut jäljellä. Jänisjahdissa joskus ollaan aamulla käyty lasten kanssa ja sitten illemmalla syöty joko kotona tai "ulkona".

Hirviä mies ei onneksi metsästä, mutta kaikkea muuta kyllä. Huomenna on kuitenkin menossa johonkin jänis/supijahtiin. Aamupäivän siis mies on poissa ja minä menen iltapäivällä omiin treeneihini. Kakkua syödään jossakin välissä. Isovanhemmille on lähetetty kortit.

Yhteistyössä