Jotenkin harmittaa tytön puolesta.. :( Ja suututtaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi inhottavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, lopetetaan koko keskustelu sitten, jos ei saa ajatuksiaan julki tuoda. Kerroinpahan nyt vaan mitä ajattelin. Ei siitä olisi tarvinnut vetää hernettä nenään. Tiedän kyllä varmaan, että maailmassa on pahempiakin asioita, kuin tämä minun "ongelmani".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, lopetetaan koko keskustelu sitten, jos ei saa ajatuksiaan julki tuoda. Kerroinpahan nyt vaan mitä ajattelin. Ei siitä olisi tarvinnut vetää hernettä nenään. Tiedän kyllä varmaan, että maailmassa on pahempiakin asioita, kuin tämä minun "ongelmani".

Kuka tästä sun ongelmasta hernettä nenään vetää?? Se vaatii jo vähän järeämpiä keinoja.

No voi tavaton. Onko joku kieltänyt ajatuksiaan julki tuomasta? Se, ettei suurin osa koe asiaa sinun tavallasi, ei tarkoita, että sinua olisi kielletty puhumasta (kirjoittamasta ) asiasta.
Ehkäpä vaan saat asiaan jotain todellisuudentajua, ettei se tosiaan ole murehtimisen arvoinen, kun täällä kukaan muu ei koe asiaa noin traumaattisena

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no yks päivä sinne tänne..

Niin, mutta onhan se niin, että äidin kanssahan tuo on koko ajan. Isi on kyllä usein iltaisin kotona, mutta ei siinä silti montaa tuntia tule, jos nelisen tuntia päivässä näkee isäänsä. Ajattele nyt itse, jos haluaisit pienenä tyttönä olla isin kanssa ja hän olisi pois aamulla kun heräät. Sitten iltapäivällä ilostut kun hän tulee kotiin, mutta kun heräät päiväunilta, isi on taas poissa. Surettaa jotenkin tytön puolesta... Nyt kun tyttö on niin iloisena aina isin sylissä osoittelemassa sormellaan kaiken maailman tavaroita mitä vaan ympärillään näkee. Ja isi kertoo mikä tavaran nimi on. Tyttö on niin utelias nyt ja juuri oppinut tuon osoittamisen. Onhan se aika hieno juttu, kun tajuaa miten voi kommunikoida vanhempien kanssa. Kun osoittaa sormella jotain, saa vanhemman puhumaan itselleen. :D

Oletko ihan tosissasi? Harvan mies paasee kotiin jo klo 16.

Yhteistyössä