Muita meikkifriikkejä? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blushing
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen joskus jotain Avoneita kokeillut, mutta jostain syystä ei iskenyt muhun :/ Ei kuitenkaan ollut niiiiiiiin halpaa ja hyvää...

Mikä toi Klick on? Ei tuu nyt mieleen... Ethän Kicksiä tarkoita?

Vesi kuuluu tuohon ylelliseen. Mielikuvilla myydään. Mä olen myös ihastunu kaikenlaisiin suteihin ja tupsuttimiin. Mies kentillä nauraa et no niin taas sitä mennään, kun näkee jonkun kiiltelevän osaston. Joku tuolla kyseli hyvää ihonhoitosarjaa ja kyllä Dior on ehdoton.

Mä olen tykännyt tilata Coastal Scentsiltä suteja ja tupsuttimia :D Pink Kabuki on tosi söpö, ite käytän sitä poskipunan levitykseen. Lily Lololta on sitten kabuki meikkipohjaa varten ja luomivärisivellin...
MAC houkuttaisi näissäkin, vaan menee liian kalliiksi :( Joku skunkki pitäisi kyllä ehdottomasti hommata!
Pahatyttö, onko sulla kokemusta mimmonen sivellin olisi hohtotuotteille paras? NARSin albatrossille ja tolle Snow Bunnylle pitäisi hommaa joku hyvä pöllytin :D

Minäkin taidan kuulua tähän ketjuun :)
Suosikkini, mistä en ikuna luovu: Joe Blascon meikkivoide, Max factorin valokynä, Lumenen silmämeikin pohjustuvoide. Mut kaikki kosmetiikka on lähellä sydäntä, samoin hajuvedet :)
Yves Sant Laurentin ripsivärin ostin etelästä, aivan mahtava..Mut maksaa mansikoita. eikä sitä täältä meidän kaupungista edes löydy mistään...

http://www.feelunique.com/brands/yves-saint-laurent.html

Tuolla montaakin eri YSL ripsaria, n. 16e hintaan. Ja tulee omaan postilaatikkoon asti ilman postareita ;)

Mun täytyy kyllä myös kehua tuota Lumenen pohjustusvoidetta. Pysyy luomarit koko päivän yhtä hyvinä kuin aamulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
http://www.feelunique.com/brands/yves-saint-laurent.html

Tuolla montaakin eri YSL ripsaria, n. 16e hintaan. Ja tulee omaan postilaatikkoon asti ilman postareita ;)

Mun täytyy kyllä myös kehua tuota Lumenen pohjustusvoidetta. Pysyy luomarit koko päivän yhtä hyvinä kuin aamulla :)

Kiitos linkistä:)

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Mä olen tykännyt tilata Coastal Scentsiltä suteja ja tupsuttimia :D Pink Kabuki on tosi söpö, ite käytän sitä poskipunan levitykseen. Lily Lololta on sitten kabuki meikkipohjaa varten ja luomivärisivellin...
MAC houkuttaisi näissäkin, vaan menee liian kalliiksi :( Joku skunkki pitäisi kyllä ehdottomasti hommata!
Pahatyttö, onko sulla kokemusta mimmonen sivellin olisi hohtotuotteille paras? NARSin albatrossille ja tolle Snow Bunnylle pitäisi hommaa joku hyvä pöllytin :D

Oijoi, sä olet ihan pro, menee sormi suuhun. Ylläri kyllä, Lumenen pohjustus on hyvä. Vielä kun löytyis vastaava huulille, mulla on Helena Rubinsteinin ja Lancomen tuotteet nyt mutta en ole tyytyväinen.

En tod oo pro :D Joka päivä tulee uutta vastaan...
Niin ja huulimeikinpohjustuksista mulle ei ole lainkaan kokemusta. En ole kauhea huulimeikkifani... Omistan vain 2 huulipunaa ja 2 kiiltoa. Kesäksi täytyy kyllä hommaa lisää
:p

On tullut pohdittua toki tuota eettistäkin puolta, ja valintani olen tässä asiassa tehnyt. Kuten näkyy...
Hyvä kuitenkin kun Animalia jaksaa asiaa ajaa ja toivon minäkin, että muutoksia tulee...

Jatkanpa tähän ketjuun :) Onko täällä kokemuksia Diorin meikkivoiteista Forever tai se uusi Nude? Voisi vähän vertailla näitä ja muita kokeiltuja merkkejä... Myös Diorin Compact powder kiinnostaapi.

Yhteistyössä