Muita kuukautiskuppiin tyytyväisiä?

Moniko muu on luopunut siteistä ja tamppooneista? Itse luovuin noin 1vuosi sitten.

Mä en ikinä enää ostaisi siteitä ja tamppooneja. Silkkaa rahan tuhlausta. Kuukautiskuppi kätevämpi. Enää ei tule koirat jalkojen väliin kun on menkat, pitää hajut sisällä. Siteet ei hierrä haarojen väliä. Eikä tartte leikkiä eri kokoisten tampoonien kanssa.

Mua aluksi kyllä inhotti sen tyhjennys toimet, mutta nyt jo luonnollista. En saanut paikalle normaalilla puoliks-puoliks taittelulla. Ite käytän ns kuppi-taittelua.

ERITTÄIN TYYTYVÄINEN KUPPIIN!!! =)
 
Kyy
Tyytyväinen, tosin en oo ihan varma onko mulla joku kumiallergia. Nyt siis kahdet menkat menny ja en pysty pitää ku 3 päivää. Onneks menkat ei kestäkään sen kauempaa, ainakaan niin runsaana vuotona et suojia tartteis.. :D
 
amppu
kuukupin nimeen vannon ihan tyystin ja olen kavereitakin yrittänyt käännyttää, mutta TOSI ennakkoluulosia ovat. Tyyliin: "miksei sitä muka missään mainosteta jos muka on niin hyvä jne."
 
nix
Alkuperäinen kirjoittaja amppu:
kuukupin nimeen vannon ihan tyystin ja olen kavereitakin yrittänyt käännyttää, mutta TOSI ennakkoluulosia ovat. Tyyliin: "miksei sitä muka missään mainosteta jos muka on niin hyvä jne."
Siksi, kun mainostaminen maksaa niin paljon ja yhdestä kupista ei valmistaja saa ollenkaan niin paljoa rahaa kuin 10 vuotta siteitä käyttävä, joka pahimmillaan yhdessä kuukaudessa törsää niihin kupin verran rahaa.
 
tuike
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Tyytyväinen, tosin en oo ihan varma onko mulla joku kumiallergia. Nyt siis kahdet menkat menny ja en pysty pitää ku 3 päivää. Onneks menkat ei kestäkään sen kauempaa, ainakaan niin runsaana vuotona et suojia tartteis.. :D
Onko sulla luonnonkumia vai silikonia se kuppi? Silikoninen ei pitäs aiheuttaa allergioita? (menikse noin?) Mulla yhdessä välissä alapää meni araksi vuodon viimeisinä päivinä, loppu siihen kun leikkasin lopunkin hännän pois kupilta, mulla oli jäljellä vielä pieni pätkä sitä kupin häntää. Nyt ei enää ala kutittaa eikä mene araksi vaikka olis pidempäänkin käytössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Siis míten tuo kuukuppi toimii? :ashamed: :ashamed:
En ole asiasta selvää ottanut, mutta olen kyllä aikeissa ostaa kyseisen härvelin.
Sinä asetat sen sisääsi, emättimen suulle. Kerää vuodon. Itselläni riittää tyhjennys aamuin illoin. Jokainen määrää tyhjennys välin itse riippuen vuodon määrästä. joka kerta kun tyhjennän ni huuhtelen vedellä, jos ei ole mahdollisuutta niin mul on kupin pesuun tarkoitettuja pyyhkeitä. Sit on kupin pesuaina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hunajabubu:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Siis míten tuo kuukuppi toimii? :ashamed: :ashamed:
En ole asiasta selvää ottanut, mutta olen kyllä aikeissa ostaa kyseisen härvelin.
Sinä asetat sen sisääsi, emättimen suulle. Kerää vuodon. Itselläni riittää tyhjennys aamuin illoin. Jokainen määrää tyhjennys välin itse riippuen vuodon määrästä. joka kerta kun tyhjennän ni huuhtelen vedellä, jos ei ole mahdollisuutta niin mul on kupin pesuun tarkoitettuja pyyhkeitä. Sit on kupin pesuaina.
Ahaa, kiitos! Pitää saada aikaiseksi hankkia sellainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hunajabubu:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Siis míten tuo kuukuppi toimii? :ashamed: :ashamed:
En ole asiasta selvää ottanut, mutta olen kyllä aikeissa ostaa kyseisen härvelin.
Sinä asetat sen sisääsi, emättimen suulle. Kerää vuodon. Itselläni riittää tyhjennys aamuin illoin. Jokainen määrää tyhjennys välin itse riippuen vuodon määrästä. joka kerta kun tyhjennän ni huuhtelen vedellä, jos ei ole mahdollisuutta niin mul on kupin pesuun tarkoitettuja pyyhkeitä. Sit on kupin pesuaina.
Ahaa, kiitos! Pitää saada aikaiseksi hankkia sellainen.
Itse ostin seksiväline-kutsuilta. Maksoin 30?.

 

Yhteistyössä