Muita kolmatta lasta odottavia??

Alkuperäinen kirjoittaja samppa77:
Ihan mielenkiinnosta Gallup: onko teillä isommat lapset hoidossa vauvan synnyttyä ( jos ovat hoitoikäisiä?) vai pidättekö lapset kotona?
Heippa tännekin! :wave:

Mä nyt ihan ensiksi vastaan tähän. Laskettu aika menee marraskuun loppuun, joten olen ilmoittanut päiväkotiin, että lapset jatkavat tämän vuoden loppuun hoidossa. Mutta ensi vuoden alusta 4v jää mun kanssa kotiin ja 6v käy ainoastaan eskarin. Ovat sitten joulukuussa hoidossa tai ei, niin en käy uutta hoitoaikasopimusta tekemään. :)

Täällä saikkupäivää vietän näiden vatsakipujen takia. :( Levossa on ihan hyvä olla, mutta kun enempi touhuaa tai nostelee painavaa niin kipu alkaa. Mulla on ollut koviakin vatsakipuja esikoisen alkuraskaudessa, joten en nyt ihan kauhuissani ole. Muutoin väsymystä löytyy, muttei niin pahasti kuin aikaisemmin. Päivä kerrallaan mennään. :)
 
Perjantaita B)

On niin ihana ilma ettei tosi oikein aurinko häikäisee!
Eilenä olisitten niin kaameen kipee massukka ettei ole ollut sitten aikoihin! Mistä lie johtunu?? Nyt sitten entistä enempi odottaa maanantain lääkäri reissua!
Viikon lopuksi on suunnitelmia mikä on aivan harvinaisuus lauantaina mennään messuille ja sunnuntaina kattomaan muumi näytelmää!! Javiikon päästä himoittas lähteä lapsi messuille kun vaan sais kuljettajan jostain.. Ite en aja hesassa ollenkaan :x
Olosta viellä sen verran että nyt on koko ajan nälkä :p mutta mikään ei meinaa maistua :x Onkos teillä mitään hyviä ehdotuksia mitä kannattas kokeilla??
Hankinnoista sen verran että ite olen osan myynyt pois. Olen aika vaihtelun haluinen ihminen ja meijän cerox seista en tykänny mitkä ostettiin esikolle! Ja sitteri oli aika kärsinyt niin sen oli aikalähteä muualle vetelemään viimesiä...
Nyt haluiasin ne duo edget tai vaastaavat rattaat ja sitten olen aatellu kun LA on joskus lokakuun tienoilla niin olisikohan sellainen Toppapussi hyvä?? (ei sellanen vaunupussi vaan se muutos haalarista) mitäköhän viellä oli mitä olin jatellu.. Niin pinnasänkyyn verhokatosta!
 
Tässä myös kolmosen odottaja.
Tosin hyvin kypsä sellainen. Viikkoja vasta 9+2, mutta olo on niin karsea jatkuvasti, että järki lähtee. Paha olo ja varsinkin närästys kiristää mieltä. Välillä käynyt jopa mielessä, että oliko tämä kolmas sittenkään hyvä idea. Vaikka on tämä vauva erittäin toivottu, tämä olo vaan saa ihan "hulluksi".
Laskettuaika on ihan lokakuun lopussa. Esikko aloittaa eskarin syksyllä ja vuotta nuorempi kakkonen on sitten samalla tavalla eskariajan hoidossa eli päivittäin 8-12. Näin olen ajatellut. Juuri nyt tosin olo on niin huono ja väsynyt, että tuntuu miten ihmeessä vielä vauvan jaksaa tämän muun härdellin lisäksi.

Olinpa nyt tosi negatiivinen. Oikeasti tämä on nyt erityisen huono päivä eikä varmaan järkevin ajankohta esitellä itseään, mutta jatkan juttua paremmissa merkeissä myöhemmin :)
 
Lauantai huomenet! :wave:

Onkohan tää nyt sit ihan normaalia? Kovat lantionseudun kivut on tai sellasta tyhmää jomotusta. Ja alaselkä todella kipeä. Välillä tuntuu kohdulla kun tulis "supistus". Joo on tää jännä juttu et kaksi raskautta takana, vaan jotenkin sen alun aina unohtaa ja tulee itelle ihan urpo-olo, kun miettii et onko tää nyt oikeesti ihan normaalia.
Rinnat ja varsinkin nännit on ihan sika kipeet. Kipeentynyt nyt päivä päivältä vaan enemmän. Ajoittaista pahaa oloa, mut eniten illasta kun menee nukkumaan. Nyt on taas saanu yöllä nousta vessaan. Odotan kovasti ekaa neuvolaa, vaan sinnekin vielä 2 viikkoa aikaa. :)
 
Mä olen sen ajatellut niin, että kaikki muutoin "epänormaalit" tuntemukset on raskausaikana aivan normaalia. Mulla on kaikista muksuista ollu ihan järkyttävä pahoinvointi rv 6-20, mutta sen jälkeen aina keskivaihe ollut todella ihanaa ja energistä aikaa. Loppua kohti sitten tulee liitoskipuja ja supistuksia. Nyt olen varsinkin huomannut, että jos paljon nostelee vanhempia lapsia niin saattaa alkaa supistelemaan. Tosin viikkojakin jo 34+2. Eli ei tässä nyt enää kovin kauaa aikaa kun vauva syntyy. :)

Mulla harjoitussupistukset tuntuu mahan kiristymisenä ja joskus myös sattuvat jonkun verran. Sitten toinen miten supistukset ilmenee on selänpoltteluna joka on kanssa aika ikävä olotila.

Vessassa ramppaan nyt loppuvaiheessa todella usein. Viime yönäkin muksu paino mun rakkoa niin hirveesti ettei uni tullut kun kokoaika oli sellainen olo, että olisi vessahätä vaikka ei ollut kun juuri olin käynyt... :D Ja janottaa aivan hirveästi kokoajan.
 
nostellaanpas taas..
Eilennä tuli sitte käytyä siellä uudessa ultrassa ja ei niitä viikkoja ollut kun se 12+ ja laskettu aika tuli sinne lokakuulle niin kun oli ennuste ekasta ultrasta. Nyt vain odotellen huomista neuvolaa ja että tää pahaolo loppuu ja saa ruveta nauttimaan odotuksesta!
 

Yhteistyössä