Muita ketkä joutuu kököttää sisällä? = /

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anski77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anski77

Jäsen
23.09.2005
471
0
16
että mua harmittaa! just loppu kesäloma ja nyt sit kun mulla alkoi työt niin vihdoinkin tuli ihanat ilmat... ja nyt joudun olemaan sisällä toimistossa töissä!! muutenkin oli lomaa vain 2 viikkoa joista jälkimmäinen meni vesisateita manatessa. nauttikaa ketkä saatte olla auringossa =) onneks sentää lapset saa olla ulkona. no, eipä tää iso ongelma ollu mut silti. kaffetauolla piti vaan tulla marisee tänne :D :whistle:

Meidän isot pojat tulivat eilen kotiin, pienet ovat veikoista niin innoissaan että eivät vielä ole edes ulos pyytäneet :)
Sisällä siis kökitään, ei kyllä enään kauaa.

Miehen liki koko kesäloma meni vesisateessa, ja viikonloppuisin tuntuu satavan myös :(

Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
toivotaan että riittäis lämmintä ja aurinkoa viikonlopuksikin! tosiaan satanu enemmän kuin tarpeeks, harmi et sunkin miehen loma meni vesisateessa.

Mä luulen että miestä ärsyttää vielä enemmän, meillä on mökille rakenteilla uusi saunamökki ja homma on mennyt vähän pepulleen sateiden takia.
Siis ensin jouduttiin odottamaan poutaa että saatiin hiekkaa mökkitielle että se kestäisi kaivurin ja hiekka-auton..
Viime vkl mies kaverinsa kanssa kasasi hirsikehikkoa vesisateessa..

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
toivotaan että riittäis lämmintä ja aurinkoa viikonlopuksikin! tosiaan satanu enemmän kuin tarpeeks, harmi et sunkin miehen loma meni vesisateessa.

Mä luulen että miestä ärsyttää vielä enemmän, meillä on mökille rakenteilla uusi saunamökki ja homma on mennyt vähän pepulleen sateiden takia.
Siis ensin jouduttiin odottamaan poutaa että saatiin hiekkaa mökkitielle että se kestäisi kaivurin ja hiekka-auton..
Viime vkl mies kaverinsa kanssa kasasi hirsikehikkoa vesisateessa..

voi että miten ärsyttävää! toi just niin inhottavaa kun noi sateet sotkee kaikki suunnitelmat. kyllähän sen ymmärtää, et sadettakin tarvitaan mut ei sitä nyt joka päivä aamusta iltaan ja viikko tolkulla kukaan tarvii!! toivottavasti nyt tulis sit lämmintä loppukesäksi ja saisitte saunamökin hyvälle mallille =)

Yhteistyössä