Muita kesävauvaa odottavia?

  • Viestiketjun aloittaja Toista odottava
  • Ensimmäinen viesti
2lapsen äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 12:12 Toista odottava kirjoitti:
Mäkin menin Heinähippujen listalle, mutta ajattelin laittaa vielä meille "kypsään ikään" ehtineille oman listan. :)
UUPS. Täytin tapaninpäivänä 30, joten siirryin ilmeisesti kertaheitolla kypsään ikään tulleisiin odottajiin ;)
 
Toista odottava
Miten joulu sujui kesävauvaa odottavilta? Meillä vietettiin perinteinen joulu ja ihan mukavasti kaikki meni, tosin liian nopeasti joulu taas sujahti...Uutta vuotta vastaanotamme oman perheen parissa kotona.


Toista odottava & "Martta" 10+1rv
 
Tunttarulla
Viidennen LA on 22.6. ja ite oon 26 vee. Alussa ihan mieletös väsymys, mutta nyt jo helpottanu. Laatta lentää silti melkeen jokapäivä, vaikkei varsinaisesti kuvota niin paljon kun esim muita lapsia odottaessa. :$
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 01:05 Tunttarulla kirjoitti:
Viidennen LA on 22.6. ja ite oon 26 vee. Alussa ihan mieletös väsymys, mutta nyt jo helpottanu. Laatta lentää silti melkeen jokapäivä, vaikkei varsinaisesti kuvota niin paljon kun esim muita lapsia odottaessa. :$
Tarkoitat kai että olet 36 ei 26? Eikös tää palsta ole 30-40v äideille...
 
Hei, kesävauvaa täällä myös ootellaan (10 + 2) toivottavasti ,menee kaikki hyvin. Kävin istukkakokeessa koska olen jo 39. Ihan inhottava kokemus, nyt kannan syyllisyyttä siitä että annoin niiden tuikata sen pitkän neulan sisääni. Pelkään km:ää tottakai, mutta lohduttaudun sillä että minulla on jo kaksi tervettä lasta. Toki tälläinen iltatähti olisi unelmien täyttymys...
 
Toista odottava
Mulla oli tänään neuvola ja sain kuulla sydänäänet :heart: Esikoinen oli mukana neuvolassa ja kaikki menin sydänäänien kuuntelemiseen saakka hyvin...Kun koneesta kuului monenlaista hurinaa niin pikkuinen säikähti ja alkoi sydäntäsärkevästi itkeä. :'( Neuvolantäti sanoi että usein pikkuiset pelästyvät sen laitteen ääntä.

Mun laskettu aikani siirettiin neuvolassa 4 vrk aikaisemmaksi, eli nyt la on 22.7.06, eikä 26.7. kuten alunperin.


Toista odottava rv 12+6
 
:wave: Minäkin olen tuolla heinähipuissa, mutta iän puolesta kuulun tännekin :) Kaksi lasta on ennestään ja kaksi ois tulossa lisää. Meillä ois sit kesällä 3 pientä, kun "kakkonen" ehtii täyttää juuri 1 1/2 kun kaksoset syntyvät :D Vipinää riittää varmaankin...
 
Toista odottava
Mitä muille kesävauvaa odottaville kuuluu? Täälläpäin voidaan hyvin, nyt vatsakin pömpöttää aika lailla. Tavallisia vaatteita käytän vielä, mut kyllä vatsa suurempi on nyt kuin esikoista odottaessani (taitaa vatsalihaksetkin olla muisto vain...).


Toista odottava & "Martta" rv 15+2
 
Pupu Tupuna
taidan siirtyä kakskymppisistä tälle puolelle.. synttärit muutaman kuukauden päästä ja 3-kymppiä täyttyy. nelosta odottelen viikoilla 16+4, pömppämasu on jo aika iso ja olen jo pari kuukautta käyttäny äippähousuja. :D sairaslomalla tällä hetkellä väsymisen takia, onneksi pahoinvointi on helpottanut!
 
Toista odottava
Ollaanpas me pudottu... Olin tänään neuvolassa, sydänäänet kuuluivat taas hienosti, verenpaine oli hyvä ja ihan rutiinikäynti oli muutenkin.

Eilen esikoisella oli vatsatauti... :$ Luojan kiitos taitaa olla jo ohi.


Toista odottava & "Martta" tasan 18rv
 
Intelitinteli
Heippa kaikille kesävauvan odottajille...! Olen 38v. ja viides mukula on tulossa, LA on heinäkuun loppupuolella. Rutiinillahan tämä jo menee... Isommat lapset on 16,13,9, ja 1v3kk.Viikonpäästä on rakenneultra, saas nähdä mitä sinne masuasukille oikein kuuluu.
Hyvää kevään ODOTUSTA kaikille pömppövatsoille!
 
coctail-baby
:hug:
täällä kans yks tuleva äityli joka onnensa kukkuloilla =)
viikkoja takana 23+2 laskettuaika 3.7..
sit pitäs syntyä ihana nappisilmä joka on puoliks GAMBIALAINEN....
TAITAA TULLA JALKAPALLOILIJA :LOL:
 

Yhteistyössä